Przetargi.pl
BUDOWA DRÓG GMINNYCH ŁĄCZĄCYCH DROGĘ WOJEWÓDZKĄ NR 346 I 347 W KĄTACH WROCŁAWSKICH

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DRÓG GMINNYCH ŁĄCZĄCYCH DROGĘ WOJEWÓDZKĄ NR 346 I 347 W KĄTACH WROCŁAWSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - dróg o łącznej długości 1 703 m - ciągów pieszo-jezdnych o długości 260 m - ciągu pieszo-rowerowego o długości 785 m - chodników o łącznej długości 1 171 m - ścieżek rowerowych o długości 340 m - zatok autobusowych 2 szt. - ronda o średnicy zewnętrznej 32 m 1 szt. - kanalizacji deszczowej o łącznej długości 1 581,7 m, z czego: ? 500 mm - 34,1 m, ? 400 mm - 607,8 m, ? 300 mm - 920,7 m, ? 250 mm - 19,1 m, wpusty uliczne - 65 szt., separatory benzynowo - koalescencyjne - 4 szt. - przebudowy i budowy oświetlenia ulicznego obejmującego: sieć oświetleniową kablową YAKY 4 x 35 mm2 o łącznej długości kabla 2 423 m, montaż słupów oświetleniowych SO10/S/1(1000) - 49 szt., montaż słupów oświetleniowych SO10/S/1(2000) - 18 szt., montaż słupów oświetleniowych SO10/S/2(1000) - 4 szt., montaż opraw oświetleniowych SGP- 340PC z lampą SON-TPP 150W - 75 szt., usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami w pasie drogowym oraz promocji zadania zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, - wykonanie robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, koszty ewentualnych odszkodowań powstałych z winy Wykonawcy, dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zorganizowania i prowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów. UWAGA Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy i nie stanowi podstawy do wyceny robót. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1.Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: 1.1 Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 1ust.3 umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy; 1.2 Konieczności wykonania robót dodatkowych; 1.3 Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót; 1.4 Koniecznością wprowadzenia zmian do projektu przez Zamawiającego ze względu na cofnięcie zgody przez właścicieli terenu, 1.5 Konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; 1.6 Klęskę Żywiołową; 1.7 Siłę wyższą; 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze względu na: 2.1 Brak dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego. 2.2 Zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 2.3 Zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 2.4 Zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 200.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - Muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) z należytą starannością jako wykonawca, co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy min. Z o wartości minimum 6.000.000 PLN (brutto) i długości, co najmniej 1 km. - Muszą dysponować wykwalifikowaną kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym wynikającym ze specyfiki niniejszego zamówienia. Minimalne doświadczenie osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownik Budowy: a) doświadczenie zawodowe min. 5 lat pracy w charakterze Kierownika Budowy przy prowadzeniu i rozliczaniu zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy min. Z. b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pełnienie funkcji Kierownika Budowy na kontrakcie obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy min. Z o wartości minimum 6.000.000 PLN (brutto). - Roboty drogowe w całości wykonają siłami własnymi, pozostałe roboty mogą zostać wykonane przy pomocy podwykonawcy. Wartość robót podzleconych podwykonawcom nie może przekroczyć 30 % wartości przedmiotu zamówienia - Sporządzą i przedstawią Zamawiającemu projekt organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót w I kwartale 2010 r. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający wszystkim mieszkańcom dojście do posesji, a także podmiotom gospodarczym stały dojazd do miejsc prowadzenia działalności - Zapewnią 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia-budowę dróg gminnych oraz 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na oznakowanie poziome Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 ust.1, ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. (dostarczoną przed podpisaniem umowy) 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7.Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 8. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi klasy min. Z o wartości minimum 6.000.000 PLN (brutto) i długości, co najmniej 1 km. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) 9.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.8 zostały wykonane z należytą starannością 10. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.(dot. kadry kierowniczej) (wzór zał. nr 5 do specyfikacji)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach