Przetargi.pl
Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia etap: opracowanie dokumentacji projektowej

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia etap: opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, w ramach zadania pn.: Budowa dróg - ulice: Ptasia, Skowronkowa, Łabędzia, Bociania, Słowikowa, Kukułcza i Żurawia: 1) dokumentacji projektowej, w tym: a) projektów budowlanych, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - w 4 egzemplarzach, b) projektów wykonawczych - w 4 egzemplarzach, przy czym projekt budowlany i wykonawczy musi uwzględniać branżę drogową, elektryczną - oświetlenie, odwod-nienie terenu - odwodnienie powierzchniowe, drenaże, kanalizacja deszczowa wg potrzeb, a także projekty przepustów drogowych w obrębie skrzyżowania ul. Żura-wiej (dz. nr 479/1, 480/1) z ul. Dr Judyma (dz. nr 294/5) oraz skrzyżowania działek oznaczonych geodezyjnie numerami 494/1, 495/1 i 493/4 wg załączonych rysunków i opisów, c) przedmiarów robót z wyliczeniem ilości - w 1 egzemplarzu, z podziałem na branże, d) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w 1 egzemplarzu, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże - w 1 egzemplarzu, 3) projektu zagospodarowania terenu - w 1 egzemplarzu, 4) projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót - w 4 egzemplarzach, 5) projektu stałej organizacji ruchu - w 4 egzemplarzach, 6) opracowań kosztowych z podziałem na poszczególne ulice, w skład których wchodzą, a) kosztorysy inwestorskie uproszczone, b) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów i sprzętu - w 1 egzemplarzu, c) kosztorysy szczegółowe bez cen - w 1 egzemplarzu, d) kosztorysy uproszczone ofertowe - w 1 egzemplarzu, e) zbiorcze zestawienie kosztów realizacji całego zadania - w 1 egzemplarzu. 7) mapy do celów projektowych lub matrycy lewostronnej do celów projektowych w za-kresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej. 8) dokumentację geotechniczną w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji pro-jektowej; przy czym badania geologiczne muszą być wykonane w odstępie nie więk-szym niż co 50 m. 2. Przewidywany zakres opracowania został przedstawiony na mapie - rozdział III siwz. 3. Orientacyjna długość dróg do zaprojektowania wynosi łącznie ok. 2565 m, w tym: - ul. Ptasia ok. 470 m, - ul. Kukułcza ok. 160 m, - ul. Łabędzia ok. 60 m, - ul. Skowronkowa ok. 355 m, - ul. Słowikowa ok. 150 m, - ul. Bociania ok. 70 m, - ul. Żurawia ok. 1300 m, od skrzyżowania z drogą gminną ul. Aleja Wielkopolska w Sulechowie do drogi wojewódzkiej nr 278 we wsi Kruszyna. Dokumentacja musi objąć swoim zakresem rozwiązanie skrzyżowań z ww. drogami. Projekty przepustów muszą zostać opracowane z uwzględnieniem wniosków i wytycznych zawartych Koncepcji programowo-przestrzennej dla inwestycji Rzeka Sulechówka - odbudowa rzeki i odwodnienie terenów w jej zlewni, gm. Sulechów opracowanej w 2009 r. przez Geobud Zakład Usług Ekologicznych s. c. w Zielonej Górze, którą dysponuje Zamawiający. 4. Wszelkie prace projektowe muszą zostać poprzedzone badaniami geotechnicznymi gruntu oraz wizją w terenie. 5. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca, po zapoznaniu się w terenie z aktualnym stanem dróg zaproponuje najbardziej optymalne rozwiązania projektowe tj. niezbędne i możliwe do zaprojektowania parametry (np. szerokość poszczególnych jezdni, przebieg chodników, miejsca postojowe, oświetlenie, odwodnienie i zieleń itp.). Zamawiający sugeruje, aby jeśli pozwolą na to obowiązujące przepisy, Wykonawca w pierwszej kolejności rozważył i uzgodnił z właściwymi organami możliwość zastosowania odwodnienia powierzchniowe-go. 6. W ramach odwodnienia drogi, należy rozważyć możliwość sprowadzenia wody do: a) istniejących zbiorników wodnych (staw i rowy melioracyjne), b) rowów, które należy zaprojektować albo przewidzieć odtworzenie istniejących. 7. W ramach oświetlenia drogi, należy zaprojektować w obrębie: a) ul. Kukułczej - montaż trzech latarni i linii oświetleniowej o dł. ok. 105 m, b) ul. Żurawiej - na odcinku od latarni przy dz. nr 18/10 do ul. Wolsztyńskiej, ok. 950 m, c) ul. Ptasiej - na odcinku od latarni przy dz. 24/14, ok.100 m, przy czym Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek uwzględnienia w projekcie oświetlenia zastosowania lamp oświetlenia ulicznego z oprawami energooszczędnymi, a w uzasadnionych ekonomicznie przypadkach zastosowanie lamp solarnych lub hybrydo-wych. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 4 miesiące od dnia podpisania umowy, porównanie kosztów budowy oświetlenia ulicznego z oprawami energooszczędnymi z zasilaniem poprzez elektroenergetyczną linię kablową z budową oświetlenia ulicznego z zastosowaniem lamp solarnych lub hybrydowych, wraz z uwzględnieniem przewidywanych kosztów eksploatacji w ciągu 10 lat. Zamawiający, po zapoznaniu się z wynikami porównania kosztów, zdecyduje jaką ostateczną wersję oświetlenia ma zaprojektować Wykonawca. 8. W przypadku konieczności podziału działek na trasie projektowanej drogi Zamawiający dokona tych podziałów we własnym zakresie. 9. Opracowanie musi uwzględniać uzyskanie celów określonych w Programie Wieloletnim pod nazwą Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój, w tym w szczególności zaprojektowanie w ciągu dróg rozwiązań i elementów wyposażenia drogi poprawiających bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz powodujących zmianę zachowań uczestników ruchu drogowego, tzw. uspokojenie ruchu. 10. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarski Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 462 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projek-tu budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy doku-mentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, natomiast projekty organizacji ruchu muszą być zgodne z art. 10 ust. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1137 z późn. zm.) w związku z rozporządzenia Ministra Infra-struktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ru-chem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729). 11. Zakres opracowania musi obejmować ewentualne projekty branżowe przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej wynikające z uzgodnień branżowych z właścicielami sieci. 12. Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem: na etapy obejmujące poszczególne ulice, a w każdym z etapów podział na branże. Dodatkowo przed przystąpieniem do wykonania opracowań kosztowych ich podział na części należy uzgodnić z Zamawiającym. 13. Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych. 14. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać postanowienia miejscowego planu zagospo-darowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, zatwierdzenia oraz jeśli będą wymagane: pozwolenie wodno prawne, decyzję o środowiskowych uwarunko-waniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca winien również uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniem dokumentacji. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 15. Ilości podane w pkt. 1 nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i decyzji. 16. Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w pkt. 1 wraz z mapą lub matrycą lewostronną do celów projektowych i pozwoleniem na budowę nastąpi w siedzibie Zama-wiającego i wymaga protokolarnego potwierdzenia. 17. Opracowania określone w ust. 1 pkt 1 powyżej muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej. Dokumentacja projektowa po uzyskaniu pozwolenia na budowę, opra-cowania kosztowe oraz zatwierdzone projekty organizacji ruchu (wszystkie strony) muszą zostać zeskanowane i zapisane w formacie otwartym np. PDF lub JPG. Opracowania kosz-towe dodatkowo w muszą być opracowane w programie umożliwiającym ich edycję w programie ZUZIA lub NORMA. W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji kosztorysów inwestorskich jeden raz w okresie gwarancji. 18. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwyko-nawców w zakresie branży elektrycznej. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 22. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące cztery-sta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach