Przetargi.pl
Budowa domu przedpogrzebowego w miejscowości Tyniec nad Ślęzą, Gmina Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa domu przedpogrzebowego w miejscowości Tyniec nad Ślęzą, Gmina Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa domu przedpogrzebowego w miejscowości Tyniec nad Ślęzą, Gmina Kobierzyce 2. Zamówienie obejmuje: Kompleksową budowę domu przedpogrzebowego w Tyńcu nad Ślężą wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na postawie dokumentacji technicznej oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Projektowane parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy: 152,20 m2 Powierzchnia użytkowa: 123,00 m2 Kubatura budynku: 1.012,00 m3 Wysokość budynku: 8,75 m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj. Załącznik nr 1 - Projekt budowlano-wykonawczy Załącznik nr 2 - Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 - Przedmiar robót Załącznik nr 4 - Decyzja pozwolenia na budowę Załącznik nr 5 - Warunki przyłączenia do sieci wodociągowej Załącznik nr 6 - Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Załącznik nr 7 - Zapewnienie odbioru ścieków Załącznik nr 8 - Warunki z Wojewódzkiego Urzędu Zabytków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 PzpU f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej g) wniosą wadium 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; Warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia - Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy PzpU - Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PzpU; Warunki określone w art. 24 PzpU - Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PzpU; Warunek, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to wykonanie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu jednego obiektu kubaturowego (min kubatura 800m3) użyteczności publicznej; Warunek, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi dysponować osobą: kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia; W celu potwierdzenie warunku wniesienia wadium - Dokument potwierdzający wniesienie Wadium ; Pozostałe dokumenty: Sporządzony przez Wykonawcę Kosztorys ofertowy , Sporządzony przez Wykonawcę Harmonogram rzeczowo-finansowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach