Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku ogłasza przetarg
- Adres: 67410 Sława, ul. Odrodzonego Wojska Polskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 356 64 52 , fax. 68 356 64 52
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku
ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 19
67410 Sława, woj. lubuskie
tel. 68 356 64 52, fax. 68 356 64 52
REGON: 97131638100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sckiw.slawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa domków bliźniaczych na terenie Sławskiego Centrum Kultury i Wypoczynku w Sławie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Budowa domków bliźniaczych na terenie Sławskiego Centrum Kultury i Wypoczynku” (rodzaj: roboty budowlane) obejmuje budowę 7 takich samych bliźniaczych budynków letniskowych, jednokondygnacyjnych. Każdy budynek typu niskiego, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej. Jedna kondygnacja nadziemna. Budynek niepodpiwniczony, na planie dwóch prostokątów przesuniętych względem siebie; ściany nośne prostopadłe względem siebie. Domki budowane będą w miejscu starych letniskowych domków drewnianych (które są już rozebrane). Do domków doprowadzone są już zewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne. Na etapie robót budowlanych należy odkryć istniejące instalacje i podłączyć z nowobudowanymi instalacjami wewnątrz domków. Jeśli okaże się, że stan techniczny istniejących instalacji nie pozwala na należyte ich wykorzystanie, należy daną instalację wymienić na nową. Budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej realizowana będzie w oparciu o istniejącą moc przyłączeniową (bez zmian). W każdym domku wydzielono dwa lokale mieszkalne przeznaczone do okresowego zamieszkania przez wczasowiczów. Rzut obiektu wpisany w prostokąt o wymiarach 13,54 m x 6,64 m. Więźba dachowa drewniana o konstrukcji krokwiowo – jętkowej. Każdy budynek składa się z dwóch oddzielnych lokali (A i B), przy czym każda część ma pow. 31,29 m², wysokość sufitu 3m. Jedna część budynku – tj. jeden lokal składa się z pokoju dziennego z aneksem kuchennym (pow. 20,36 m²), sypialni (7,78 m²) oraz łazienki (3,15 m²) – posadzki wszystkich tych pomieszczeń wykończone winny być płytkami gresowymi. Zaprojektowano również drewniany taras o powierzchni 14,52 m². Parametry projektowanego domku (A i B): - wysokość: 4,30 m - szerokość elewacji frontowej budynku: 13,54 m - powierzchnia zabudowy: 94,86 m² - powierzchnia użytkowa: 62,58 m² - kubatura: 204,10 m³ - kąt nachylenia połaci dachowej 15 stopni - ilość kondygnacji: 1. Ponadto należy uwzględnić roboty towarzyszące, tj. trzeba będzie wykonać utwardzone dojścia (preferowana jest kostka brukowa) do ciągów komunikacyjnych do budynków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium można wnosić w różnych formach. Wadium w formie pieniądza ustala się na kwotę 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują) – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną według wzoru – załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – według załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej nr 100427F w Czerwieńsku i budowa drogi gminnej nr 001302F ulicy T. Kościuszki w Nietkowie oraz przebudowa odcinka drogi gminnej dz. Nr 23/1 obr. Nietków i 36/1 obr. Czerwieńsk”
Dodano: 2024-05-01 - Budowa ul. Stary Kisielin - Okrężna.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05