Przetargi.pl
Budowa cmentarza komunalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą Kłodzko - ul. Objazdowa.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa cmentarza komunalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą Kłodzko - ul. Objazdowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 45233252-0 Przedmiotem zamówienia jest budowa cmentarza komunalnego, w tym: 1. Budowa oświetlenia ulicznego w ilości 9 szt. słupów wraz z osprzętem oraz oświetlenia cmentarza w ilości 10 szt wraz z osprzętem. 2. Budowa przyłącza wodociągowego o długości 288,85 mb., hydranty pożarowe - szt.2. 3. Budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie korpusu drogowego ( aleje i place wewnętrzne ) - kanały rurowe i przykanaliki: rury PCV o średnicy 30cm - 137 mb., o średnicy 20cm - 102 mb., o średnicy 110 mm - 11 mb., studzienki ściekowe z wpustem ulicznym szt. 13, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 150 cm - szt. 4, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 125 cm - szt. 4, studnie rewizyjne z rur PCV o średnicy 315 mm - szt. 1. 4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - kolor czarny - 1 626,78 m2. 5. Elementy ulic: krawężnik betonowy 15x30x100 cm - 312,40 mb., betonowe obrzeża chodnikowe - 186,20 mb. 6. Budowa kanalizacji deszczowej - odwodnienie korpusu drogowego ( droga zewnętrzna 1) Studzienki ściekowe z wpustem ulicznym - 10 szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 150 cm szt. 8, studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 125 cm szt. 3, kanały rurowe i przykanaliki z rur PCV o śr. 20 cm - 133 mb., kanały rurowe o średnicy 30 cm. - 152 mb., kanały rurowe o średnicy 40 cm. - 84 mb.. 7. Nawierzchnie: z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - kolor szary - 3 682,22 m2, - kolor czerwony - 1 583,00 m2. 8. Elementy ulic: krawężnik betonowy 15x30x100 cm - 655,80 mb., betonowe obrzeża chodnikowe - 818,90 mb. 9. Ogrodzenie: stalowe o wysokości 2 m i długości 204,23 mb., wrota stalowe z furtkami - 2 komplety 10. Kolumbarium - konstrukcji murowej, 180 miejsc grzebalnych - nisze o wymiarach 60x50x60 cm. Szczegółowe ilości robót jakie należy wykonać zawarte są w projektach budowlano-wykonawczych oraz przedmiarach robót dołączonych do siwz jako integralne załączniki. Uwagi: 1. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram/ do wykonania w danym roku w czasie trwania umowy, 2. Zamawiający zakłada finansowanie zadania w transzach: 1) transza w 2009 r. - do 40 % wartości wynagrodzenia / określonego w § 4 pkt 1 umowy/ 2) transza w 2010 r. - do 60 % wartości wynagrodzenia / określonego w § 4 pkt 1 umowy/ 3. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, 4. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz zarejestrować ją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcą. 6. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - projektach budowlano-wykonawczych, - szczegółowych specyfikacjach technicznych, - przedmiarach robót. - zał nr 6 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł/brutto. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział K-ko 28 9588 004 7100 1010 2000 0050, z następującą uwagą: wadium - budowa cmentarza, 3. Zwrot wadium odbywa się na zasadach określonych art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz: 2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem robotę budowlaną, zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. budowie cmentarza komunalnego lub innego obiektu, którego wykonanie obejmowało: budowę nawierzchni jezdni, parkingów lub chodników z kostki brukowej min.1 robota na kwotę min. 250 000 PLN/brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 3. dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót w specjalnościach: drogowej, elektrycznej i sanitarnej. Kserokopie uprawnień należy dołączyć do oferty. 4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 5. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm). Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ,formularz cenowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min 1 robota o wartości min. 250 000 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły odbioru ( załącznik nr 4); c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3). d) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 4. zaakceptowany projekt umowy. 5. Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, którego treść zawarta jest w załączniku nr 5 do SIWZ . 6. Potwierdzenie wpłaty wadium. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach