Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828806 , fax. 062 7828801, 7826801
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828806, fax. 062 7828801, 7826801 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego oś. Hanulin - cmentarz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie nawierzchni chodników na podsypce cementowo- piaskowej - 2093 m2 (kostka brukowa i obrzeża -materiał inwestora) - montaż obrzeży chodnikowych - 1637 mb, - wykonanie rowu odwadniającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 w/w ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie wymienionych w SIWZ według reguły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OFERTĘ WYKONAWCY według załącznika nr 1 do nin. SIWZ ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające zgodność profilu działania oferenta z przedmiotem przetargu; 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenia oferentów wg załączników 2 i 3. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odcinka bieżni rekreacyjnej - ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż zbiornika wodnego =Września= od wiaduktu kolejowego po stronie Psar Polskich do drogi gminnej w m. Psary Polskie
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ul. Roosevelta w Gnieźnie - wykonanie chodnika
Dodano: 2016-06-10 - VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - zagospodarowanie terenu
Dodano: 2016-05-27 - Zadane nr 1: Wymiana i budowa nawierzchni chodników i placów na terenie Żłobka Miś Uszatek przy ulicy Prądzyńskiego 16 w Poznaniu Zadanie nr 2: Termomodernizacja Żłobka Przemko na osiedlu Rzeczypospolitej 77 w Poznaniu Zadanie nr 3: Wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni Żłobka Przemko na osiedlu Rzeczypospolitej 77 oraz wymiana posadzki, malowanie pomieszczeń i wymiana wentylacji mechanicznej Żłobku Żurawinka położonego przy ul. Żurawinowej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-06 - Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1339P w m. Rosko.
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa chodnika w m. Głubczyn
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa ciągu pieszego w m. Paruszka
Dodano: 2016-04-11 - Remonty chodników na terenie Rejonu w Kaliszu
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie naprawy nawierzchni placu zabaw, remont sal dydaktycznych, wykonanie robót sanitarnych oraz wykonanie robót elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego na os. Rusa 56 w Poznaniu
Dodano: 2016-04-04 - Budowa chodnika w ul. Morasko od przejazdu kolejowego do ul. Meteorytowej
Dodano: 2016-03-01