Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego i ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 4328E Tomaszów Mazowiecki –Smardzewice

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447103314
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447103314
    REGON: 59065355300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego i ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 4328E Tomaszów Mazowiecki –Smardzewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Budowa ciągu pieszo-rowerowego i ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 4328E Tomaszów Mazowiecki –Smardzewice Odcinek drogi objęty robotami wynosi 1214 m (od granic miasta do ul. Robotniczej w Tomaszowie Mazowieckim) i na całym odcinku planowana jest budowa ciągu pieszo - rowerowego i ścieżki rowerowej wraz z elementami odwodnienia. Lokalizacja: gmina Tomaszów Mazowiecki, powiat tomaszowski, województwo łódzki. 1. Ogólna charakterystyka istniejącej drogi powiatowej: Droga będąca przedmiotem opracowania łączy miejscowości Tomaszów Mazowiecki i Smardzewice. Zlokalizowana jest częściowo w terenie zabudowanym, a częściowo poza terenem zabudowanym. Na całym odcinku posiada nawierzchnie bitumiczną szerokości ok 6,0 - 7,00 m, oraz częściowo chodniki przylegające do jezdni. Tereny, na których będzie przebiegała przebudowa układu komunikacyjnego znajdują się uzbrojenia podziemne: wodociąg, kanalizacja sanitarna, linia energetyczna, sieć teletechniczna, naziemna siec energetyczna – teren uzbrojony. Obecnie układ komunikacyjny w zróżnicowanym stanie technicznym. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się poprzez odpowiednie spadki do rowów przydrożnych. 2. Zakres robót A. Roboty przygotowawcze, roboty ziemne - rozbiórki istniejących elementów: dróg, odwodnienia, - wykonanie zasadniczych robót ziemnych z odwozem, korytowanie, zagęszczanie, profilowanie, B. Chodniki, zjazdy z kostki brukowej betonowej, zatoka autobusowa - wykonanie zasadniczych robót ziemnych: korytowanie, zagęszczanie, profilowanie, - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (0/63 + 0/31,5), - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm, - obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce cem-piaskowej z oporem z bet. C12/15, - krawężniki betonowe 15x30cm na podsypce cem-piaskowej i ławie z oporem z bet. C12/15, - podbudowy betonowe z bet C12/15 gr. 20 cm, - nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej granitowej 15/17 cm. C. Odwodnienie - wykonanie zasadniczych robót ziemnych, zagęszczanie, profilowanie, - przepusty z rur PEHD o średnicy zew. 400mm ze ściankami czołowymi z betonu, - umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 cm, - oczyszczenie istniejących rowów z namułu z profilowaniem skarp, D. Roboty wykończeniowe - warstwy odsączające z piasku i podbudowy z kruszyw łamanych (0/63 + 0/31,5), - warstwa wiążąca z AC16W 50/70 4 cm - warstwa ścieralna AC11S 50/70 4 cm, E. Oznakowanie - pionowe znaki drogowe, - poziome znaki drogowe, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.8. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 8.9. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 8.10. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: numer konta: 43 1560 0013 2000 1683 9000 0006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZDP.3801.4.2020”. 8.11. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.12. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8.13. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 8.14. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.15. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.16. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.17. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.18. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.20. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.21. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach