Przetargi.pl
Budowa chodników w miejscowościach Gminy Leżajsk

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalezajsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w miejscowościach Gminy Leżajsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Część numer 1: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1272R w Chałupkach Dębniańskich Zadanie obejmuje budowę chodnika przy drodze powiatowej w Chałupkach Dębniańskich w km 2+056 do 2+276 : - długość chodnika 220m. - szerokość 1,50m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podbudowie z tłucznia kamiennego, warstwa o grubości 10cm - zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podbudowie tłuczniowej warstwa grubości 15cm - od strony jezdni krawężnik drogowy 15x30 na ławie z oporem - od strony ogrodzeń obrzeże betonowe 30x8 na ławie betonowej z oporem - poszerzenie jezdni o 0,5m z masy mineralno-bitumicznej z wykonaniem wzmocnienia nawierzchni poprzez ułożenie siatki z włókna szklanego wstępnie powlekanej polimeroasfaltem. Szczegółowy zakres robót na część nr 1 określa: 1) Załącznik nr 8: Przedmiar robót. 2) Załącznik nr 9: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Załącznik nr 10: Dokumentacja projektowa. Część numer 2: Budowa chodnika przy drodze dz. nr ew. 409/1 w Wierzawicach w km 0+000 do 1+212 (km roboczy), km 97+185 do 95+973 (km byłej DK 77) w ramach modernizacji dróg i chodników w Wierzawicach Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze publicznej dz. nr ew. 409/1 w miejscowości Wierzawice poza rowem po stronie prawej szerokości 2,0m (zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną). Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj składa się z dwóch części: - opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę - wykonanie chodnika Zakres realizacji inwestycji podzielono na dwa odcinki: Odcinek nr 1od km 0+000 do 0+335 ( 97+185 do 96+850 km byłej DK 77) Odcinek nr 2 od km 0+335 do 1+212 (96+850 do 95+973 km byłej DK 77) Zakres inwestycji: - przygotowanie terenu pod budowę wytyczenie pasa drogowego, chodnika i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, - wycinka drzew w ilości około 40szt drzew średnicy 20-100cm wraz z karczowaniem pni, pozyskaniem i odwiezieniem drewna na odległość do 1km, oraz karczowanie zakrzaczeń o powierzchni około 600m2, - budowa chodnika - przebudowa zjazdów indywidualnych - budowa odwodnienia kolektorem deszczowym - umocnienia skarp i dna rowów Wymagania do dokumentacji Dokumentacja na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się z następujących opracowań i projektów: 1. Projektu budowlanego wykonania chodnika 2. Projektu wykonawczego Wymagania w stosunku do realizacji 1. Wytyczne do realizacji chodnika Konstrukcja chodnika - Kostka brukowa betonowa koloru szarego 90%, kolorowa 10% - 6cm - Podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - Mieszanka tłuczniowa 0-32 - 10cm - Warstwa mrozochronna z pospółki - 10cm Konstrukcja zjazdów - Kostka brukowa betonowa kolorowa - 8cm - Podsypka cementowo - piaskowa - 4cm - Mieszanka tłuczniowa 0-32 - 10cm - Podbudowa z tłucznia kamiennego frakcji 32-63mm - 15cm Kolektor deszczowy należy projektować z rur PEHD/HDPE średnicy 60cm. Powierzchnie i inne wielkości charakteryzujące przedmiot zamówienia - projektowany chodnik długości - ok.1212m - szerokość chodnika 2,0m ograniczony obustronnie obrzeżem 8x30cm, na odcinku w bezpośrednim sąsiedztwie stacji paliw projektuje się chodnik przy jezdni zwężony do 1,5m ograniczony krawężnikiem od strony jezdni. - utwardzenie zjazdów od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego zakończony krawężnikiem. Szczegółowy zakres robót na część nr 2 określa: Załącznik nr 11: Program funkcjonalno-użytkowy. Zamówienie jest podzielone na 2 części zgodnie z pkt 19 siwz. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (na część nr 1), program funkcjonalno-użytkowy (na część nr 2). Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji - (dotyczy wyłącznie części numer 1). Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, kosztorys powykonawczy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały). Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe w zakresie części nr 2, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia na tą część (art. 632 k.c.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część numer 1- 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). Część numer 2- 9 200,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na obydwie części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - część numer oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalezajsk.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach