Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2010-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników w miejscowości Małuszów, Gmina Kobierzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową opracowaną przez INWESTEKO Biuro Projektowe Maga Adam ul. Boczna 4, 50-502 Wrocław oraz wytycznymi Inwestora. Dokumentacja projektowo-techniczna na obejmuje: 1) Przedmiar robót - budowy chodników wraz z ich odwodnieniem w miejscowości Małuszów - cześć instalacyjna ; 2) Przedmiar robót - budowy chodników wraz z ich odwodnieniem w miejscowości Małuszów - cześć drogowa; 3) Przedmiar robót - część budowy chodników wraz z ich odwodnieniem w miejscowości Małuszów - cześć instalacyjna (wycinka drzew); 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - część drogowa; 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - część instalacyjna; 6) Projekt Budowlany - część instalacyjna i drogowa; 7) Projekt Wykonawczy - część drogowa; 8) Projekt Wykonawczy- część instalacyjna; 9) Projekt Wykonawczy - zieleń; 10) Ocena warunków geologiczno - inżynierskich dla projektu budowlanego; 11) Organizacja ruchu docelowego 12) Organizacja ruchu zastępczego 13) Operat wodno - prawny w zakresie odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do rowu melioracyjnego w miejscowości Małuszów; 14) Decyzja nr 805/2009 - pozwolenie na przebudowę drogi - budowa chodnika i zatoki autobusowej wraz z ich odwodnieniem w miejscowości Małuszów, lokalizacja na działkach 77, 95 obręb Małuszów, Gmina Kobierzyce Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego, nie będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego elektroniczna wersja dokumentacji. Zamawiający przekaże dokumentację techniczno projektową uczestnikom, którzy zostaną dopuszczeni do udziału w dalszej części postępowania przetargowego. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie chodnika ulicznego (ul. Krzyżowicka w miejscowości Małuszów) jednostronnego (na długości ok. 600m) z miejscowymi poszerzeniami jezdni. Przewidziano także budowę zjazdów indywidualnych, zatoki autobusowej, zatoki postojowej oraz obustronne ograniczenie jezdni krawężnikami. Projekt przewiduje budowę jednostronnego chodnika ulicznego szerokości 1,50m. Jezdnia zostanie poszerzona do 5,50m-6,0m. Zatoka autobusowa będzie miała długość 20,0m i szerokość 3,0m., zatoka postojowa dla samochodów osobowych szerokość 2,50m i długość 12,0m. 3. Przyjęto typową konstrukcje dla kategorii ruchu KR3. 4. Projekt przewiduje wykonanie kanalizacji odwadniającej powierzchnie jezdni i chodników . Ciąg kanalizacyjny ułożony będzie w pasie chodnika. 5. Dokumentacja została wykonana przez INWESTEKO Inwestorskie Biuro Projektowe Maga Adam, ul. Boczna 4, 50-502 Wrocław. 6. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej i przedmiarach robót na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego z wyszczególnieniem składników cenotwórczych z narzutami, materiałów, sprzętu. 7. Wszelkie nazwy własne produktów oraz materiałów użyte w treści SIWZ bądź przywołane w dokumentacji projektowej należy traktować jako określenie parametrów technicznych i jakościowych oraz czytać jako takie lub równoważne. Nazwy własne służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Wykonawca ma prawo przyjęcia innych materiałów od wymienionych z nazwy w dokumentacji projektowej, jednak pod warunkiem że materiały zamienne nie będą miały parametrów techniczno - wytrzymałościowych gorszych od wymienionych materiałów w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz na etapie realizacji robót przedstawi dokładny opis techniczny z określeniem ich parametrów technicznych oraz odpowiednio wymagane prawem certyfikaty lub świadectwa. 8. Cena ofertowa (ryczałtowa) musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarów robót jak również inne koszty towarzyszące: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz prowadzenia ew. odwodnienia wykopów itp. 9. W przypadku, gdy Wykonawca przy wycenie robót uzna, że są rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a dokumentacją projektowo-techniczną powinien zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem w terminie ustawowym. Jeżeli Wykonawca nie zwróci się z zapytaniem w tym terminie, Zamawiający uzna, że akceptuje on pełny zakres robót zawarty w dokumentacji projektowo-technicznej i przedmiarach robot oraz, że odzwierciedleniem tego zakresu jest kosztorys ofertowy Wykonawcy. 10. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektowo-techniczną, przedmiarami robót oraz dokonać wizji lokalnej miejsca, gdzie będzie miało miejsce wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę oferty w formularzu ofertowym zgodnie z kosztorysem ofertowym. 11. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie umową o wartości wynikającej z kosztorysu ofertowego potencjalnego Wykonawcy. 12. Zamawiający informuje, że kosztorys ofertowy Wykonawcy nie będzie weryfikowany przez Zamawiającego pod kątem jego zgodności z przedmiarem robót ani dokumentacją. Wykonawca ponosi ryzyko braku wyceny w swoim kosztorysie ofertowym robót wynikających z przedmiarów lub dokumentacji. 13. Zlecenie realizacji ewentualnych robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć, a których wykonanie jest konieczne do realizacji zamówienia podstawowego nastąpi w trybie ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). 14. Oferta potencjalnego wykonawcy będzie obejmować całość zadania. Poza ceną ofertową należy podać stawkę roboczogodziny z narzutami (stawka r-g w zł ; Kp - koszty pośrednie w % od R i S ; Kz - koszty zakupu w % od M ; Z - zysk w % od R , S, Kp ). Składniki cenotwórcze mogą być jednakowe dla wszystkich rodzajów robót lub z podziałem na branże. Składniki cenotwórcze należy wyszczególnić w formularzu ofertowym. Dotyczyć to będzie takich sytuacji, kiedy należy wykonać roboty dodatkowe nie ujęte w przedmiarze lub nie wynikające z dokumentacji, których wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł wycenić, a których wykonanie jest niezbędne do realizacji zamówienia. 15. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi Zamawiającego. 16. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, w skład której wejdą m. in. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ewentualnymi zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych) przez uczestników którzy zostaną zaproszenie do składania ofert przetargowych w drugim etapie postępowania 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Kobierzyce nr: 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek , ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - kasa UG Kobierzyce pok. 22, a kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 9. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Beneficjentowi gwarancji lub poręczenia, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 11. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27