Przetargi.pl
Budowa chodników przy ulicach: Łąkowa i Lipowa w Doruchowie

Gmina Doruchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7315677, 7315166 , fax. 062 7315687
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Doruchów
    ul. Kępińska 13 13
    63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687
    REGON: 25085500900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników przy ulicach: Łąkowa i Lipowa w Doruchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodników przy ul. Łąkowej i Lipowej w Doruchowie. Planuje się wykonać chodniki z kostki brukowej przy ul Łąkowej na odcinku od ul. Kępińskiej do ul. Kościelnej oraz przy ul. Lipowej na odcinku od ul. Krótkiej do ul. Powstańców Wlkp. Podstawowy zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1. Ulica Łąkowa - robót rozbiórkowych nawierzchni z betonu i płytek chodnikowych na pow. ok. 25,6 m2 - robót ziemnych w ilości ok. 115,1 m3, - podbudowy z kruszyw łamanych na pow. ok. 216,6 m2., - nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm /na wjazdach/ na pow. ok. 216,6 m2 - nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na pow. ok. 377,85 m2 - ułożenie obrzeży chodnikowych o wym. 30x8 cm na dł. ok. 490,00 mb. Budowa chodnika przy ul. Łąkowej jest II etapem budowy. Ulicy Łąkowa posiada wykonaną w I etapie nawierzchnię asfaltową . Zamówienie nie obejmuje chodnika przy kościele /prawa strona ul. Łąkowej/ 2. Ulica Lipowa - roboty rozbiórkowe na pow. ok. 87,63 m2 - robót ziemnych w ilości ok. 135,9m3, - podsypki piaskowej gr. 5 cm ok. 370,4 m2 - podbudowy z kruszyw łamanych /na wjazdach/ gr. 15 cm. na pow. ok. 187,64 m2 - nawierzchni z kostki brukowej szarej gr. 6 cm na pow. 370,4 m2 - nawierzchni z kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm na pow. ok. 187,64 m2 - studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1000mm - 1 szt 2. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej prostokątnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.500,00 zł. można wnieś w formie gotówkowej na rachunek Urząd Gminy w Doruchowie Numer rachunku: Bank Zachodni WBK S.A. I /Ostrzeszów 12109011730000000017006084lub w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.(Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zmianami) i spełniają warunki określone w SIWZ oraz wnieśli wadium w wysokości 4.500,00 zł. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty dołączają: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznych, oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w trybie artykułu 22 ust. 1 i nie podlegającym wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz pozostałych dokumentów wymienionych w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.doruchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach