Urząd Gminy w Żórawinie ogłasza przetarg
- Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3165157 , fax. (071) 316 51 05
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żórawinie
ul. Kolejowa 6 6
55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
tel. 071 3165157, fax. (071) 316 51 05
REGON: 00054678500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zorawina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika wraz z zatoką autobusową w miejscowosci Mnichowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie chodnika wraz z zatoką autobusową w miejscowosci Mnichowice gmina Żórawina w zakresie: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - korytowanie wraz z profilowaniem pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy odsączajacej, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie zatoki autobusowej z kostki betonowej gr. 10 cm, wraz z odpowiednimi warstwami konstrukcyjnymi, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr.8 cm, wraz z odpowiednimi warstwamikonstrukcyjnymi, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr.8 cm, wraz z odpowiednimi warstwami konstrukcyjnymi, - wykonanie scieku z kostki betonowej, - ułozenie krawężników i obrzeży betonowych, - regulacja pionowa studzienek i włazów, - wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz z podłączeniem do kolektora, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków zawartych w art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności , doświadczenia i zdolności do realizacji kontraktu, wykonawcy udzielają pisemnej informacji w ww zakresie( jako załącznik do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodnośc z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę) W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujące wspólnie, właściwe dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot - Wypełniony druk oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, - oświadczenia potwierdzajacego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiazań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty stwierdzające , że osoby które bedą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizację zadania inwestycyjnego i przynależącym do Izby Inzynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależnosci do Izby Inzynierów Budownictwa .Zamawiajacy dopuszcza mozliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od wykonawcy. - co najmniej dwóch ważniejszych realizacji tożsamych do przedmiotu przetargu a realizowanych przez firmę w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy udokumentować realizację dwóch zadań w zakresie tożsamym z tematem zamówienia - podpisany druk oświadczenia o zapoznaniu sie z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu - podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu - oświadczenie , że do realizacji zamówienia bedą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a takze posiadają atestyi aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania - wypełniony harmonogram - zaakceptowany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27