Gmina Gromnik ogłasza przetarg
- Adres: 33-180 Gromnik, Witosa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146514202 , fax. 146514095
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromnik
Witosa 2
33-180 Gromnik, woj. małopolskie
tel. 146514202, fax. 146514095
REGON: 851660950 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w ciągu DW 977 w miejscowości Chojnik i Gromnik – etap I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa prawostronnego chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 w m. Chojnik i Gromnik w odc. 100 w km 4+100,00 do 4+474,80 – etap I. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna /projekt budowlano - wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna /SST/, projekt czasowej organizacji ruchu oraz przedmiar robót/. 3. Uwagi końcowe: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w SST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami umowy /Załącznik nr 7/, – Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót. W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym – (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu. – W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, – Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, – Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy płatne będzie w następujący sposób: • fakturowanie częściowe w roku 2017 do wysokości dotacji z Województwa Małopolskiego) w oparciu o procentowe zaawansowanie robót w stosunku do wycenionego wykazu elementów rozliczeniowych, potwierdzonych protokołem odbioru, • fakturowanie końcowe na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w 2018 roku. – Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, – We wszystkich miejscach SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie winno być złożone w oryginale/formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik (dziennik podawczy/sekretariat).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Wzmocnienie efektywności energetycznej budynku lokalnej aktywności społecznej w miejscowości Wojnarowa (Termomodernizacja budynku remizy strażackiej OSP Wojnarowa)” - z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej w miejscowości Ostrów
Dodano: 2024-06-26 - Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa drogi gminnej 364346K Michałówka w km od 0+041,00 do km 0+351,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
Dodano: 2024-06-13 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
Dodano: 2024-06-11 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
Dodano: 2024-06-07 - Termomodernizacja stropu nad ostatnią kondygnacją w budynku biurowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja/remont dróg dojazdowych do pól w Gminie Bolesław
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27