Urząd Gminy Lipnica Wielka ogłasza przetarg
- Adres: 34483 Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 18 2634595 , fax. +48 18 2634597
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipnica Wielka
Lipnica Wielka 518
34483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie
tel. +48 18 2634595, fax. +48 18 2634597
REGON: 49000846000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnica Wielka z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnica Wielka z podziałem na części. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w czterech budynkach użyteczności publicznej z podziałem na części: Część 1. Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej nr 1 w Lipnicy Wielkiej * Część 2. Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej nr 3 w Lipnicy Wielkiej* Część 3. Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej nr 4 w Lipnicy Wielkiej* Część 4. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lipnicy Wielkiej * Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45420000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości: Część 1 – 2.000,00 zł Część 2 – 2.000,00 zł Część 3 – 2.000,00 zł Część 4 – 3.000,00 zł na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli dotyczy, 3.pełnomocnictwo– jeśli dotyczy, 4. dowód wniesienia wadium,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Podbabiogórskiego Centrum Kultury w Makowie Podhalańskim – etap drugi. Elewacja i stolarka zewnętrzna.
Dodano: 2020-11-16 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch par drzwi zewnętrznych w budynku „Apteka pod Orłem” – Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, przy ul. Bohaterów Getta 18 w Krakowie.
Dodano: 2020-09-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch par drzwi zewnętrznych w budynku „Apteka pod Orłem” – Oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, przy ul. Bohaterów Getta 18 w Krakowie.
Dodano: 2020-08-10 - Remont lokalu dla potrzeb świetlicy w m. Szczurowa
Dodano: 2019-09-04 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych drewnianych, przeciwpożarowych, jednoskrzydłowych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2.
Dodano: 2019-08-21 - Przystosowanie pomieszczeń szkolnych na oddziały przedszkolne w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Bobowa.
Dodano: 2019-03-28 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2.
Dodano: 2018-07-18 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych, na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III
Dodano: 2018-05-29 - Wymiana stolarki zewnętrznej w budynku zlokalizowanym na działce nr 31 obręb 13 jednostka ewidencyjna Podgórze przy ul. Przy Moście 1 w Krakowie
Dodano: 2018-04-05 - Roboty budowlane - Wymiana 4 szt. okien i drzwi zewnętrznych w Pawilonie nr IV w ramach inwestycji pn. „Ocieplenie budynku nr 3 i budynku nr 4 wraz z modernizacją Kotłowni Szpitala Powiatowego w Oświęcimiu”
Dodano: 2017-11-15