Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 42-360 Poraj, ul. Jasna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3145251 , fax. 034 3145006
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Jasna 21 21
42-360 Poraj, woj. śląskie
tel. 034 3145251, fax. 034 3145006
REGON: 00054519400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poraj.ug.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu ul. Zielonej w Poraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa chodnika w ciągu ulicy Zielonej w Poraju. Powierzchnia chodników - 1462,1 m2 , powierzchnia zjazdów - 257,6 m2 Projektuje się chodnik o konstrukcji: - Kostka betonowa gr. 8 cm wibroprasowana w kolorze czerwonym - podsypka cem- piaskowa 1:4 grubości 4 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm grubości 10. cm , Projektuje się zjazdy : - Kostka betonowa gr. 8 cm wibroprasowana w kolorze szarym - podsypka cem- piaskowa grubości 4 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm grubości 15 cm , - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 3000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a/ z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,załączonej do oferty i wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy zdolnej do wykonania zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a/ w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty w zakresie wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia - co najmniej 150 000,00 zł Każda /netto/ /budowa, modernizacja dróg , chodników/ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. b/. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą ,która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów /należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa/ 3/. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, b Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 150000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. udzieli 5 lat gwarancji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - wg wzoru załączonego druku,/załącznik nr 7 do s.i.w.z./ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 4 do SIWZ 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 6 do SIWZ 8.Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadają wpis na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm./ 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzękowice Górne
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej posesji budynków przy ul. Legionów 15 oraz ul. Strzeleckiej 25-27 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-06-09 - Wymiana krawężników drogowych, obrzeży chodnikowych i kształtki chodnikowej
Dodano: 2016-06-06 - Wymiana nawierzchni poliuretanowej na boisku przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach przy ul. Baziowej 17
Dodano: 2016-03-29 - Wymiana krawężników drogowych, obrzeży chodnikowych i kształtki chodnikowej
Dodano: 2016-03-01 - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej budynków przy ul. Nakielskiej 16-18, Odrodzenia 3-5-7-9 oraz Sienkiewicza 25-27-29 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2015-10-06 - zagospodarowanie terenów publicznych - Zielony zakątek - miejsce wypoczynku i rekreacji osiedla Beskidzkiego, Kamienicy i okolicy, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 5.
Dodano: 2015-09-11 - zagospodarowanie doliny potoku Sikornik - projekt alei spacerowo-rekreacyjnej wraz z dodatkową infrastrukturą parkową, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 2.
Dodano: 2015-06-29 - Wymiana krawężników drogowych, obrzeży chodnikowych i kształtki chodnikowej
Dodano: 2015-04-17 - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w Molnej przy ul. Tylnej 1
Dodano: 2015-04-01