Przetargi.pl
Część 1: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 95% w ilości do 80 ton / 24950000-8/ Część 2: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 98% w ilości do 30 ton / 24950000-8/

Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 99
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2701801 , fax. 032 2701934
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
    ul. Toszecka 99 99
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2701801, fax. 032 2701934
    REGON: 00003110100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 95% w ilości do 80 ton / 24950000-8/ Część 2: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 98% w ilości do 30 ton / 24950000-8/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 95% w ilości do 80 ton / 24950000-8/ Część 2: Pył krzemionkowy o zawartości SiO2 min. 98% w ilości do 30 ton / 24950000-8/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp b) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty. c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu / art. 44 Pzp / 2.1 Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy 2.2 Opis - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia warunków technicznych dołączą a. Opis techniczny Surowca, specyfikacja techniczna surowca potwierdzająca własności jakościowe gwarantowane przez producenta b. Certyfikat Systemu Zapewnienia Jakości Wykonawcy/producenta lub ANKIETA OCENY SYSTEMU JAKOŚCI /zał. nr 1b/ZMIANY ZAWARTEJ UMOWY (art. 144 Ustawy Pzp) 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących kwestiach: a) Możliwość skrócenia lub wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego wykorzystania lub nie wykorzystania w całości przedmiotu zamówienia b) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami w formie aneksu do niniejszej umowy c) Możliwość zmiany sposobu świadczenia umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz gdy te zmiany nie są niekorzystne dla zamawiającego. d) Waloryzację ceny wynikającą z konieczności przeliczenia ceny wyrażonej w Euro wg. średniego kursu NBP z dnia wystawienia faktury. 3. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgodnych oświadczeń woli Zamawiającego i Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach