Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3158 D W MIEJSCOWOŚCI BRASZOWICE, KM 7+008 - 7+318” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3158D w miejscowości Braszowice, w km 7+008 – 7+318. Podstawowy zakres robót obejmuje: zarurowanie rowu na odcinku 153 m, wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami oraz studni rewizyjnych, korytowanie pod konstrukcję chodnika, wykonanie muru oporowego z żelbetowych, elementów prefabrykowanych typu L, wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wraz z ułożeniem krawężników betonowych i obrzeży betonowych, remont cząstkowy nawierzchni jezdni z kostki brukowej kamiennej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego dwóch przejść dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn 29.01.2004r.(Dz.U. z 2019r. poz.1843 ze zm.) i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty wraz z załącznikiem cenowym. W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul. 3 Maja i ul. B. Kominka - budowa ścieżki rowerowej (etap A)
Dodano: 2024-02-09 - Remont drogi gminnej w miejscowości Jawornica
Dodano: 2023-10-02 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach
Dodano: 2023-05-31 - Wdrożenie elementów zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie miasta Twardogóra poprzez zagospodarowanie miejskich przestrzeni publicznych.
Dodano: 2023-02-23 - Przebudowa ul. Konarskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2023-02-14 - Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych
Dodano: 2023-02-02 - Przebudowa drogi na terenie gminy Lewin Kłodzki na odcinku Jawornica – Zimne Wody
Dodano: 2022-09-19 - „Piknikowa strefa relaksu ” – Zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
Dodano: 2022-08-25 - „Pysząca – droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Dodano: 2022-08-22 - "Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych” – Budowa ścieżki pieszo-jezdnej
Dodano: 2022-08-02