Przetargi.pl
Dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019 z podziałem na części Część nr I – Specjalistyczne odczynniki chemiczne i biochemiczne, enzymy do analiz aktywności składników biologicznie aktywnych oraz wybranych specyficznych składników surowców i produktów żywnościowych. Część nr II – Podstawowe odczynniki chemiczne do analiz składników chemicznych surowców i produktów żywnościowych . Część nr III – Materiały zużywalne, drobny sprzęt laboratoryjny. Część nr IV - Drobny sprzęt laboratoryjny do pipetowania, pipety automatyczne, końcówki do pipet. Część nr V – Osprzęt do analiz chromatograficznych, filterki, włókna SPME, wialki do chromatografów.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019 z podziałem na części Część nr I – Specjalistyczne odczynniki chemiczne i biochemiczne, enzymy do analiz aktywności składników biologicznie aktywnych oraz wybranych specyficznych składników surowców i produktów żywnościowych. Część nr II – Podstawowe odczynniki chemiczne do analiz składników chemicznych surowców i produktów żywnościowych . Część nr III – Materiały zużywalne, drobny sprzęt laboratoryjny. Część nr IV - Drobny sprzęt laboratoryjny do pipetowania, pipety automatyczne, końcówki do pipet. Część nr V – Osprzęt do analiz chromatograficznych, filterki, włókna SPME, wialki do chromatografów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przed. zam. jest dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych 2 / 11 białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019 z podziałem na pięć(5) części. 2.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5.1, 5.2,5.3,5.4,.5.5.SIWZ, 3.Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji, z wyjątkiem testów enzymatycznych, dla których wymagany okres gwarancji wynosi 3 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, tj. po podpisaniu protokołu odbioru zamówienia. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał cech określonych w zamówieniu, które uniemożliwią prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem korzystanie z przedmiotu zamówienia, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu lub usunięcia niezgodności, tak aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według zestawienia w arkuszu kalkulacyjnym (stosownie do danej części, na którą Wykonawca składa ofertę). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, dla którego okres przydatności do użycia wynosi 3 miesiące. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zakresie części 3 o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego w załącznikach nr 1.3 do SIWZ dla części 3. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca musi wpisać w „Arkuszu kalkulacyjnym” (Załączniku nr 1.3 do SIWZ, w kolumnie „PRODUKT RÓWNOWAŻNY” nazwę producenta i nr katalogowy oferowanego przez siebie produktu równoważnego. W przypadku nie wypełnienia kolumny Produkt równoważny przez Wykonawcę, Zamawiający rozumie, iż nie oferuje produktu równoważnego. Szczegółowe wymagania opisane są w rozdziale 3 pkt 3.8 siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się: a)formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., b)arkusze kalkulacyjne – zgodnie z zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a)JEDZ Wykonawcy (osobny dla każdego Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy) sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., b)JEDZ podwykonawcy/ów (jeśli dotyczy), sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., c)w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., Oferta musi być sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być sporz. w post.i elektr.i opatrz. Kalif. Podp. Elekt 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. 2. Zamawiający z udziału w postępowaniu wykluczy wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 24 ust 1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust 5 pkt.1-2, pkt.4-8 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP); c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP); d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Dokumenty wskazane w pw. lit. b - j Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Dokumenty wskazane w pow. lit. b – j powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ). 4.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 5. W niniejszym postępowaniu zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z dyspozycji art. 24aa ustawy Pzp. 6. Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 2. lit. b), c) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w pkt 2. lit. e) składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. 7. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 6. ust. 1 lit. a) oraz w pkt 6. ust. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt.6. ust. 1) lit. b) powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 7. stosuje się odpowiednio 8. W przypadku oferty skł. przez Wykonawców wspólnie (konsorcjum) i Wykonawców wyk..działalność w formie spółki cywilnej ubiegających się o udzielenie zamówienia zasady składania oferty opisane są w rozdziale 7, ust. 7.11 w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach