Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach – etap I

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - budowa chodnika na łącznej długości około 463 mb przy drodze powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach ( zgodnie z projektem) . Na planowanym do realizacji odcinku zlokalizowane są dwa chodniki. Pierwszy chodnik ma długość 313,32 m, biegnie od ul. Podzamcze do skrzyżowania z ul. Darwina po stronie lewej ( jadąc od Chudowa w kierunku drogi krajowej Nr 44) . Natomiast od skrzyżowania ulic Zabrskiej i Darwina w kierunku drogi krajowej nr 44 ( strona prawa) do wykonania będzie drugi fragment chodnika o długości ok. 130 m wraz z zatoka autobusową o długości 20,0 m. Dodatkowo przewiduje się także wykonanie zjazdów indywidualnych o szerokościach dostosowanych do istniejących warunków oraz odtworzenie zieleni. Ogólny zakres robót obejmuje: • wykonanie pełnej konstrukcji chodników o szerokości od 1,5 do 2,0 m, ograniczonych krawężnikiem, betonowym 15 x 30 cm od strony jezdni i obrzeżem betonowym 8 x 30 cm od istniejącego terenu, • wykonanie pełnej konstrukcji zatoki autobusowej o szerokości 3,0 m, ograniczonej krawężnikiem granitowym 20x30 od strony jezdni i krawężnikiem betonowym 15x30 cm od strony chodnika, • dowiązanie trasy chodnika do istniejących krawędzi drogi. Przebieg w profilu podłużnym dostosować do profilu podłużnego krawędzi jezdni, • wykonanie krawężnika betonowego wyniesionego na wysokość 12 cm w stosunku do krawędzi nawierzchni jezdni, • wykonanie spadku poprzecznego chodnika 2% w kierunku jezdni. • wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni zjazdów z kostki betonowej w miejscu istniejących zjazdów, • wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów krawężnikowo-jezdniowych. Zakres budowy obejmuje wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m wzdłuż lewej krawędzi jezdni od km 0+000 do km 0+313,32 oraz chodnika o szer. 1,5 m wraz z zatoką autobusową wzdłuż prawej krawędzi jezdni od granicy dziatki nr 325/15 przy skrzyżowaniu z ul. Darwina do km 0+155,03. Chodnik od strony jezdni ograniczony będzie krawężnikiem betonowym 15x30 cm, natomiast od strony zieleni, chodnik ograniczony będzie obrzeżem betonowym 8x30 cm. Spadek poprzeczny chodnika przyjęto 2% w kierunku jezdni. Dla zatoki autobusowej przyjęto 2% spadek poprzeczny w kierunku jezdni. Przed przejściami dla pieszych zostanie ułożona kostka integracyjna na szerokości 0,5 m, zlokalizowana wzdłuż obniżonego krawężnika. W zakres zadania wchodzi również wykonanie oznakowania poziomego oraz ustawienie oznakowania pionowego wraz z montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci barier drogowych i chodnikowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Planowane do usunięcia znaki stanowią własność Zamawiającego i zostaną usunięte w siłach własnych Obwodu Drogowego w terminie ustalonym z Wykonawcą. 4) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł. 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (pok. 14) w godzinach 8:30 -12:00 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach – etap I” .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. • wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych powyżej. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach