Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
ul. Jordanowska 2 2
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
REGON: 53141223700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - Etap II, na podstawie dokumentacji projektowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem od km 0+270 do km 0+456. Zakres robót obejmuje m. in.: 1.Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu; 2.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z wywozem materiału z rozbiórki; 3.Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego; 4.Budowa odwodnienia drogi: a) Montaż studzienki ściekowej ulicznej żelbetowej o średnicy 50 mm z osadnikiem bez syfonu; b) Montaż studni chłonnych z kręgów o średnicy 2,0 m i głębokości 2,5 m; c) Wykonanie przykanalika z rur PVC o średnicy zewn. 200 mm metodą wykopu otwartego; 5.Ułożenie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej na gotowej ławie betonowej z oporem; 6.Wykonanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 30,0 cm z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; 7.Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm; 8.Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 cm; 9.Usuwanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 10.Odtworzenie konstukcji jezdni; 11.Demontaż oznakowania. Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) Szczegółowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia - część IV SIWZ, b) przedmiar robót - załącznik do SIWZ, c)Projekt budowlany - załącznik do SIWZ, d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne SST wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik do SIWZ, Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. WARUNKI GWARANCYJNE: 1.WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 60 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy ZAMAWIAJĄCEMU. 2.Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru zadania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 3.WYKONAWCA jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4.W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. W tym wypadku należności z tytułu naprawy będą ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.WYKONAWCA najpóźniej w dniu podpisania Umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium można wnieść także w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust. 1, 2, 4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, - w przypadku wystąpienia kilku podmiotów Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu Wykonawcy występuje inna osoba), - w przypadku wystąpienia podwykonawców wykaz podwykonawców - załącznik Nr 5 do SIWZ, - uproszczony kosztorys ofertowy, - kserokopia dowodu wniesienia wadium. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda (...) następujących dokumentów: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik Nr 2 do SIWZ, - aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zaproszeniu do negocjacji lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy zamawiający żąda (...) następujących dokumentów: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - e tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy podać minimum dwa zadania, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 50.000,00 zł - załącznik Nr 3 do SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul.Prudnickiej w miejscowości Strzeleczki.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja - Etap 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku żłobka - III etap
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie objazdu i remont dróg objazdowych dla zamkniętego mostu w ciągu ul. Niemodlińskiej wraz z opracowaniem dokumentacji w zakresie : Poszerzenia jezdni ul. Spychalskiego od ul. Parkowej do zjazdu na działkę 52/6
Dodano: 2016-06-23 - Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Tułowicach przy ul. Dworcowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-06-02 - Budowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wędrynia i Łowoszów
Dodano: 2016-05-25 - Likwidacja zbiornika smoły po byłej wytwórni mas bitumicznych na terenie placu składowego w m. Biała Nyska
Dodano: 2016-05-20 - Rozbiórka budynku chlewni nr inw. 182/34, położonej na terenie działki nr 260/1 w Hajdukach Nyskich, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.13.2016.RB
Dodano: 2016-04-26 - Przebudowa części holu na pomieszczenie biurowe na parterze budynku biurowego w Opolu przy ul. 1 Maja 29, działka nr 13/7 k.m. 53
Dodano: 2016-01-15 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krapkowickiej 6 w Opolu, z przeznaczeniem na lokale komunale dla zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych Gminy Opole
Dodano: 2015-08-10