Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Moniuszki 9-10
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4085065 , fax. 077 4085065
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
ul. Moniuszki 9-10 9-10
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 077 4085065, fax. 077 4085065
REGON: 53141222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nysa.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Otmuchów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Otmuchów. Szczegółowy zakres stanowi załącznik do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji) 2.Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (zał. nr 3), 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców przedmiotu Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem koniecznym jest posiadanie minimum jednej referencji potwierdzającej wykonanie usługi. Referencje (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oferenta) wystawionych przez Zamawiającego. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie map do celów projektowych oraz sporządzenie projektu podziału działek
Dodano: 2016-04-29 - Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla części Powiatu Nyskiego - miasto Otmuchów, miasto Paczków w systemie GEO - INFO V
Dodano: 2011-11-10 - Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali obrębu Wierzbięcice gm. Nysa
Dodano: 2011-06-01 - Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Głuchołazy
Dodano: 2010-01-15 - Wykonanie projektu modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów wiejskich gminy Nysa
Dodano: 2009-04-17