Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg
- Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
ul. Jordanowska 2 2
47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
REGON: 53141223700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1461 O Sieroniowice - Ujazd w m. Sieroniowice ul. Ujazdowska - część Etapu III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1461 O Sieroniowice - Ujazd w m. Sieroniowice ul. Ujazdowska - część Etapu III (oznaczenie etapu według dokumentacji projektowej). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem od km 0+671,75 do km 0+865,75 (od końca zjazdu do posesji ul. Ujazdowska 21 do końca zjazdu do posesji ul. Ujazdowska 35a), długość odcinka chodnika 194,0 m. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na co najmniej 60 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. Szczegółowy zakres prac określony jest w: Specyfikacji Zamówienia Publicznego - część IV SIWZ, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych SST wykonania i odbioru robót - załącznik do SIWZ. WARUNKI GWARANCYJNE: 1.WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 60 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy ZAMAWIAJĄCEMU. 2.Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru zadania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 3.WYKONAWCA jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4.W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. W tym wypadku należności z tytułu naprawy będą ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.WYKONAWCA najpóźniej w dniu podpisania Umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2500,00 zł należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto Starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w SIWZ. Należy podać minimum dwa zadania, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3 do SIWZ. - wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27