Przetargi.pl
Budowa chodnika przy ulicy Lipowej w Miękini

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy ulicy Lipowej w Miękini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu ulicy Lipowej, w miejscowości Miękinia wraz z odbudową systemu odwodnienia pasa drogowego na przedmiotowym odcinku drogi powiatowej 2045D. 2.Zakres robót obejmuje: 1) Roboty ziemne i rozbiórkowe - rozbiórka istniejących przepustów pod wjazdami na posesje; - wykonanie wykopów pod kanalizację deszczową; - wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika wraz z dogęszczeniem; - nacinanie piłą mechaniczną krawędzi jezdni i wjazdów bitumicznych wraz z rozbiórką nawierzchni wzdłuż linii nowych krawężników betonowych; - wykonanie koryta pod krawężniki. 2)Wykonanie odwodnienia: - ułożenie kolektora wraz ze studniami rewizyjnymi i drenażem uzupełniającym; - montaż wpustów deszczowych wraz z przyłączeniem do kolektora deszczowego. 3)Wykonanie konstrukcji chodnika: - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; - ułożenie warstwy odsączającej z piasku; - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie; - ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej na maile kamiennym ( 1050 m2); - odtworzenie oraz uzupełnienie nawierzchni z betonu asfaltowego wzdłuż nowych krawężników. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. 4.Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe ( kosztorysem powykonawczym ) na podstawie ofertowych cen jednostkowych i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadząca nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. Ceny jednostkowe robót przyjęte w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze są stałe przez cały okres realizacji umowy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie składników cenotwórczych. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. Podstawę do wystawienia faktury będzie stanowić Protokół odbioru robót ( zakończonych elementów robót) podpisany przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego, przez inspektora ds. dróg przy udziale Kierownika robót oraz sprawdzony i zaakceptowany kosztorys powykonawczy. Rozliczenie za wykonanie poszczególnych robót ( całościowy remont dróg w danej miejscowości ) odbywać się będzie fakturami częściowymi wystawionymi przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od protokólarnego odbioru robót. Wartość końcowa umowy będzie wynikać z rozliczenia robót z zastrzeżeniem, iż nie może ona przekroczyć określonej w umowie wartości zamówienia. 5.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 6.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a.sporządzenie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu zastępczego, b.sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, c.organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac, d.obsługa geodezyjna budowy, e.zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. f.zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami ), g.posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). h.zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, i.przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. j.po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach