Powiat Niżański ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
Pl. Wolności 2 2
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
REGON: 83040919800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika na ulicy Długiej w Nisku w km 0+020 do km 1+693. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika na ulicy Długiej w Nisku w km 0+020 do km 1+693. Zakres rzeczowy robót obejmuje: -odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym, -usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w.w ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: 2.1 winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2 muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł (sł.dwieście tysięcy zł) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że w.w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.3 dysponują co najmniej 1 pracownikami kierownik budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, legitymującego się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje ww. osobą, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia ww. osoby która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. 2.4 winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 500.000 zł. Ponadto od wykonawcy wymagane jest: -udzielenie na wykonane przez siebie roboty gwarancji na okres 36 miesięcy (zapis w formularzu oferty). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt. VIII SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 -wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1, 1.2 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2, 1.3 -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w.w ustawy-załącznik nr 2a, 1.4 kosztorysy ofertowe, 1.5 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót - opracowany wg załącznika nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 1.7 uprawnienia budowlane kierownika budowy - przewidzianego do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.8 Plisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Wykonawcy muszą wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załączą do oferty odpowiednie oświadczenie -załącznik nr 3 - w przypadku braku oświadczenia uznaje się, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie. 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt VIII ppkt 1.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII ppkt 1.5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont chodnika na ul. Przy Torze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika w m. Zabłotce w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 29+020÷29+164
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów - Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami technicznymi; 2. Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Młp. w m. Kamionka.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika pieszego w km 163+455 - 163+555 wraz z zatoką autobusową w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Przeworsk - Grabownica Starzeńska w m. Siedleczka.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 992 Jasło - Nowy Żmigród - granica państwa w km 5+625÷5+962 w m. Zarzecze.
Dodano: 2016-07-26 - Remont ul. Kościelnej
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Leżajsk - Szklary polegająca na budowie chodnika w km 47+925÷48+070 str. lewa i w km 47+925÷47+975 str. prawa w m. Albigowa
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zatoki autobusowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla w km 40+640 str. lewa w m. Teodorówka
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Żurawica w zakresie budowy chodnika w km 2+182÷2+300 str. prawa i w km 2+285÷2+555 str. lewa w m. Sokołów Małopolski - Trzebuska
Dodano: 2016-07-22 - Remont chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów- Dębica w m. Padew Narodowa km 11+730 - 12+005 strona lewa
Dodano: 2016-07-21