Przetargi.pl
Budowa chodnika dla pieszych w pasie drogi krajowej nr 84 relacji Sanok - Krościenko - Granica Państwa w km 27+917 do 28+336

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica, 81
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica
    81 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika dla pieszych w pasie drogi krajowej nr 84 relacji Sanok - Krościenko - Granica Państwa w km 27+917 do 28+336
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa chodnika na dł. 419 mb i szer 1,5 mb z kostki betonowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. w postępowaniu mogą wziąć udział którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy prawo zamówień publicznych, c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności d) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamó1)wienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamó2)wienia w tym min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót i przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego staż jako kierownik dla podobnych robót lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamó3)wienia , e) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie 5 lat a jeżeli okres działalności krótszy - w tym okresie , minimum 2 zadań o podobnym zakresie i o wartości min 100 000 zł brutto za każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową lub przebudową nawierzchni chodników z kostki brukowej. f) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezb4)pędnym do wykonania zamówienia tj: - koparko - ładowarkę - szt 1, - ubijak lub płytę wibracyjną - 1 szt 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z członków nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt a - f 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów . Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie: 1) że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - przedstawiające stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykonawcy winni przedłożyć : a) informację o dysponowaniu sprzętem na formularzu -wykaz sprzętu zgodnym z treścią załącznika b) informację o osobach zdolnych do wykonania zamówienia na formularzu - wykaz personelu - zgodnym z treścią załącznika ,do informacji należy dołączyć w formie kserokopii uprawnień c) kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) informację o doświadczeniu na formularzu -doświadczenie zawodowe- zgodnym z treścią załącznika nr . Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VI ust.1 lit a.c,d niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. Oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI ust.1 lit b składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. W przypadku Konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o którym mowa w rozdz. VI.ust.1 pkt 1 lit. c i d niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejscu zamieszkania potwierdzone odpowiedni, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. dokumenty o których mowa w ust.4 a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert a dokument o którym mowa w ust. 4 lit lit. C powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Postanowienia zawarte w ust. 5 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach