Przetargi.pl
Budowa Centrum przesiadkowego przy ulicy Parkowej w Gminie Goczałkowice-Zdrój

Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 107 185
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
    ul. Szkolna 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 322 107 185
    REGON: 27253621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum przesiadkowego przy ulicy Parkowej w Gminie Goczałkowice-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i budowę drogi tj. ul. Parkowej wraz z budową parkingu ( Centrum Przesiadkowego ) przy ulicy Parkowej oraz dojścia do dworca kolejowego w Goczałkowicach-Zdroju tj: parking schodowy na 30 miejsc, parking rowerowy – wiata na rowery na 15 miejsc, wiata dla oczekujących, zatoka dla busów – 2 szt. Budowa Centrum Przesiadkowego obejmują m.in. następujące roboty: roboty przygotowawcze – wycinka drzew i krzewów, nawierzchnia z asfaltobetonu - 1 640 m2 , nawierzchnia z asfaltobetonu kolor czerwony - 596, m2, chodniki z kostki betonowej gr. 8 cm –1508 m2, parkingi z kostki betonowej gr 8 cm 461 m2, wykonanie warstw konstrukcyjnych pod w/w nawierzchnie. Odwodnienie: przykanaliki dn – 200 - 132 mb, kanalizacji dn 300 - - 55 mb, kanalizacjia dn 400 - 179 mb, studzienki ściekowe fi 500 – 14 sztuk,wykonanie przewiertu –fi 600 wraz z rurą przewodową fi 400 – 45 mb , studnie rewizyjne fi 1000 – 11 sztuk , drenaż fi 250 – 382 mb , separator – 1 szt. , rozebranie ogrodzenia 87 mb , wykonania monitoring Budowa oraz przebudowa drogi dojazdowej do Centrum Przesiadkowego tj. ul. Parkowej na długości 394 mb o szerokości 5,5 mb obejmuję m.in. następujące roboty: w tym:, nawierzchnia asfaltobeton 2 336 m2, chodnikiem dla pieszych o szerokości 2 metrów gr. 8 cm – 909 m2 z kostki betonowej , miejsc postojowe przy drodze – kostka gr. 8 cm 294 m2 z kostki betonowej , droga rowerową o szerokości 2 metrów –nawierzchnia asfaltobeton czerwony - 485 m2. Odwodnienie: przykanaliki - dn 200 -124 mb, kanalizacja dn 300 – 357 mb, kanalizacja dn 400, -34 mb, studzienki ściekowe uliczne - 14 sztuk , studnie rewizyjne , Fi- 1000 mm – 12 szt. drenaż fi 250- mb ,wykonanie warstw konstrukcyjnych pod w/w nawierzchnie. Roboty eklektyczne obejmują: m.in: układanie kabli YAKXS 4 x 35 mm2 – 1 154 mb,montaż i ustawianie słupów 25 szt., montaż wysięgników wraz z oprawami 33 szt. Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa , przedmiar robót oraz STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 20 000,00 ( dwadzieścia tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.Kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru robót; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy Pzp (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach