Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
    ul. Powstańców 52
    40-024 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
    REGON: 27015111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) części zamiennych do ambulansów marki Mercedes b) części zamiennych do ambulansów marki Renault i Peugeot c) części zamiennych do ambulansów marki Volkswagen d) części do ogrzewania typu Webasto i Eberspacher 2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych odpowiednio: - dla Zadania nr 1 - załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ, - dla Zadania nr 2 – załącznik nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ, - dla Zadania nr 3 – załącznik nr 4, 4a do SIWZ - dla Zadania nr 4 – załącznik nr 5 do SIWZ 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne fabrycznie nowe, nieregenerowane, zapakowane w oryginalne (fabrycznie) opakowania i odpowiadające wysokim standardom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi normami. Wykonawca gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie dostarczonych części, zgodnie z parametrami określonymi przez ich producenta. 4) Zamawiający nie będzie przekazywał Wykonawcy zużytych lub wadliwych części zamiennych („starych części”) w zamian za części zamówione i dostarczone przez Wykonawcę na podstawie umowy („nowe części”). Nie dotyczy części dostarczonych przez Wykonawcę w ramach postępowania reklamacyjnego z tym, że Wykonawca odbierze części podlegające wymianie na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularze cenowe - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ dla Zadania nr 1 (wskazana data podpisania); załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ dla Zadania nr 2 (wskazana data podpisania); załączniki nr 4, 4a do SIWZ dla Zadania nr 3 (wskazana data podpisania); załącznik nr 5 do SIWZ dla Zadania nr 4 (wskazana data podpisania); 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach