Przetargi.pl
Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów, filtrów,hamulców i części do hamulców samochodowych, opon oraz dętek, akumulatorów ołowiowo -rozruchowych w podziale na 7 części.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2021-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa części zamiennych do samochodów, filtrów,hamulców i części do hamulców samochodowych, opon oraz dętek, akumulatorów ołowiowo -rozruchowych w podziale na 7 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zamówienia to zakup i dostawa części zamiennych do samochodów, filtrów, hamulców i części do hamulców samochodowych, opon oraz dętek, akumulatorów ołowiowo - rozruchowych w podziale na 7 części Część nr 1: zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200, STAR 266, STAR 944 zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym oraz wzorem umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. Dostawy odbywać się wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie zamawiał tylko części, które będą mu potrzebne, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie wszystkie części będą zamawiane. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert i będzie realizowana do ich wyczerpania lub do zakończenia terminu realizacji umowy. Wartości oraz ilości podane w formularzu cenowym posłużą Zamawiającemu jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Część nr 2: zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów STAR 200, STAR 266, STAR 944 zgodnie z ilością i asortymentem wyszczególnionym w formularzu cenowym.Maksymalna wartość umowy będzie wynikała z ceny ofertowej podanej w ofercie. Część nr 3: zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów HONKER, LUBLIN, TARPAN zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym oraz wzorem umowy oraz rysunkami technicznymi dla pozycji 18, 117 oraz 154 formularza cenowego stanowiącymi załączniki do SIWZ.Dostawy odbywać się wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie zamawiał tylko części, które będą mu potrzebne, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie wszystkie części będą zamawiane. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert i będzie realizowana do ich wyczerpania lub do zakończenia terminu realizacji umowy. Wartości oraz ilości podane w formularzu cenowym posłużą Zamawiającemu jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Część nr 4: zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów HONKER, LUBLIN, TARPAN zgodnie z ilością i asortymentem wyszczególnionym w formularzu cenowym. Maksymalna wartość umowy będzie wynikała z ceny ofertowej podanej w ofercie.Część nr 5: zakup i dostawa filtrów, hamulców i części do hamulców samochodowych zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym oraz wzorem umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. Dostawy odbywać się wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie zamawiał tylko części, które będą mu potrzebne, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie wszystkie części będą zamawiane. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert i będzie realizowana do ich wyczerpania lub do zakończenia terminu realizacji umowy. Wartości oraz ilości podane w formularzu cenowym posłużą Zamawiającemu jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.Część nr 6: zakup i dostawa opon i dętek zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym, wzorem umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymi załączniki do SIWZ. Dostawy odbywać się wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie zamawiał tylko asortyment, który będzie mu potrzebny, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie cały asortyment będzie zamawiany. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert i będzie realizowana do ich wyczerpania lub do zakończenia terminu realizacji umowy. Wartości oraz ilości podane w formularzu cenowym posłużą Zamawiającemu jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. W formularzu cenowym należy podać nazwę producenta oraz model opony/dętki - brak którejkolwiek z tych danych będzie prowadził do odrzucenia oferty. Zamawiający wymaga daty produkcji przedmiotu zamówienia - 2021r. Część nr 7: zakup i dostawa akumulatorów zgodnie z wyszczególnieniem asortymentu znajdującym się w formularzu cenowym oraz wzorem umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. Dostawy odbywać się wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie zamawiał tylko części, które będą mu potrzebne, co może doprowadzić do sytuacji, iż nie wszystkie części będą zamawiane. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert i będzie realizowana do ich wyczerpania lub do zakończenia terminu realizacji umowy. Wartości oraz ilości podane w formularzu cenowym posłużą Zamawiającemu jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający wymaga, aby akumulatory: - spełniały normę PN-EN 50342-1:2016-01/A1:2019-01 oraz PN-EN 50342-4:2010; - były wyprodukowane w zakładzie spełniającym wymagania sytemu zarządzania jakością ISO 16949:2016; - miały datę produkcji - 2021r.; - ich cena nie zawierała opłaty depozytowej oraz kosztów utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach