Przetargi.pl
Budowa Centrum opiekuńczo – mieszkalnego w Żmigrodzie

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, Plac Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    Plac Wojska Polskiego 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934911
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum opiekuńczo – mieszkalnego w Żmigrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn: „Budowa Centrum opiekuńczo – mieszkalnego w Żmigrodzie”. W ramach zadania należy wybudować parterowy budynek Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego, składający się z 4 segmentów połączonych przewiązkami wraz z instalacjami wewnętrznymi. Konstrukcja budynku murowana, stropy w wybranych pomieszczeniach i dachy płaskie żelbetowe, monolityczne. Dachy na głównymi segmentami dwuspadowe w konstrukcji drewnianej. W ramach zadania należy także wykonać:- parking dla 32 samochodów osobowych wraz drogą pożarową oraz placem gospodarczym do gromadzenia odpadów,- chodniki i ciągi pieszo-jezdne wraz z oświetleniem terenu,- przyłącza: wodociągowe, energetyczne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz systemem rozsączającym na terenie działki objętej inwestycją,- ogrodzenie terenu wraz z bramami i furtką, Inwestycja będzie realizowana na działce ew. nr 3/70 AM-24.Zestawienie powierzchni: Powierzchnia działki - 6 833,00 m2 Kubatura budynku - 8 080,00 m3  Powierzchni zabudowy - 2 188,00 m2 Powierzchnia dróg i chodników - 2 015,00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 2 630,00 m2W ramach zadania nie należy uwzględniać budowy zjazdów na części znajdującej się na działce na której zlokalizowana jest droga gminna. Przyłącze kanalizacyjne należy wykonać na odcinku od studni ks5 do ks1 wraz z całą instalacją kanalizacyjną. Nie należy w ramach zadania uwzględniać wykonania przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową.W ramach zadania należy wykonać biały montaż oraz uchwyty dla osób niepełnosprawnych.Opis instalacji fotowoltaicznej Wykonawca ma obowiązek przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej oraz zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 16 ustawy Prawo budowlane uzgodnienia projektu instalacji fotowoltaicznej, z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca zgodnie z art. 56 ust. 1a, ma obowiązek zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania.Szczegółowy opis zawiera dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 16 9598 0007 0000 0361 2000 0004, w tytule wpisując numer postępowania z dopiskiem: wadium.Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- minimum 1 zadanie w zakresie wykonania remontu lub budowy lub przebudowy lub rozbudowy obiektu kubaturowego o wartości zadania minimum 6 000 000,00 zł bruttoWarunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:1) Kierownik Budowy – 1 osoba.Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Budowy.2) Kierownik Robót Instalacyjnych – 1 osoba.Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.3) Kierownik Robót Elektroenergetycznych – 1 osoba.Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Doświadczenie zawodowe:minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Robót i/lub Budowy i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach