Przetargi.pl
Budowa Centrum Aktywności Wiejskiej we wsi Kocury

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Aktywności Wiejskiej we wsi Kocury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa nowoprojektowanego, wolnostojącego, niepodpiwniczonego, parterowego budynku Centrum Aktywności Wiejskiej (w ramach ZADANIA 1) z remizą OSP (w ramach ZADANIA 2), tj. obiektu o zwartej bryle, o wym. 20 x 30 m i wysokości 6,85 m w kalenicy, z wysokim dwuspadowym dachem o nachyleniu połaci 30 stopni, który zostanie zlokalizowany na terenie niezabudowanej działki nr 634/27, położonej w miejscowości Kocury (woj. Opolskie, powiat Oleski, gmina Dobrodzień) przy ulicy Oleskiej, z dostępem do drogi publicznej, uzbrojonej w sieci elektroenergetyczną i wodociągową. Realizacja zamówienia w ramach ZADANIA 1 będzie się odbywać przy finansowej pomocy ze środków Unii Europejskiej w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013. W wyniku realizacji niniejszego zamówienia w projektowanym obiekcie o powierzchni użytkowej 342 m2 i kubaturze 2091 m3 zostaną stworzone w ramach ZADANIA 1: - sala wielofunkcyjna, - zaplecze socjalne, - zaplecze sanitarne dla sali, - pokój komputerowy z dostępem do Internetu, - biuro dla organizacji lokalnych. Zaś w ramach ZADANIA 2: - garaż na samochód strażacki wraz z zapleczem oraz szatnią, Obsługa obiektu ma wydzielone zaplecze socjalne nr 2. Obiekt musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Ponadto w ramach ZADANIA 1 i 2 musi zostać wykonana kotłownia wraz ze składowiskiem opału na eko-groszek zagospodarowany teren wokół budynku w postaci utwardzonego placu przed budynkiem wraz z dojazdem do garażu OSP, parkingu, chodników utwardzonych kostką brukową i terenu zielono-rekreacyjnego dla dzieci (zieleń wysoka i niska). Przewiduje się następujące warunki w zakresie zaopatrzenia budynku w media: - zasilanie w energię elektryczną. Projektowany budynek centrum będzie zaopatrywany w energię elektryczną istniejącym przyłączem energetycznym kablowym z sieci elektroenergetycznej na warunkach określonych przez dostawcę energii, tj. ENION S.A. - REJON DYSTRYBUCJI LUBLINIEC; - zaopatrzenie budynku w wodę projektowanym przyłączem z gminnej sieci wodociągowej na warunkach określonych przez właściciela sieci, tj. ZGKiM Dobrodzień, wg załączonego projektu budowlanego przyłącza wodociągowego (załącznik nr 7 do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - SIWZ); - odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych będzie realizowane przykanalikiem do okresowo opróżnianego zbiornika typu szczelnego (tzw. szamba) z wywozem na oczyszczalnię ścieków; - ogrzewanie budynku będzie odbywać się z projektowanej kotłowni ekologicznej na eko-groszek, wyposażonej w węglowy ekologiczny kocioł c.o. o mocy 40 KW; - istniejący wjazd z ulicy Oleskiej. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego (w ramach ZADANIA 1 i 2): 1) roboty ziemne, 2) wykonanie fundamentów, 3) wznoszenie ścian parteru, 4) zbrojenie i betonowanie trzpieni żelbetowych w ścianach zewnętrznych parteru, 5) montaż wolnostojących trzonów kominkowych z kształtek np. Schiedel, 6) wykonanie stropu nad częścią kondygnacji parteru (nad kotłownią), 7) wykonanie wieńca pod konstrukcję dachu wraz z zamontowaniem kotew do montażu kratownicy drewnianej, 8) montaż kratownic drewnianych konstrukcji dachu (kratownica dachowa musi być bezwzględnie wykonana w zakładzie prefabrykacji, z atestami producenta na materiał i wykonawstwo), 9) montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, 10) ułożenie pokrycia dachu, 11) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 12) wykonanie montażu suchej zabudowy - sufity z płyty g-k, 13) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej o następującym zakresie: - wewnętrzna linia zasilająca, - tablice rozdzielcze, - instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia 230 V, - instalacja pozostałych odbiorników, - instalacja komputerowa, - instalacja telefoniczna, - instalacja odgromowa, - ochrona od porażeń, 14) roboty elektroenergetyczne, 15) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wod.-kan., 16) wykonanie instalacji ppoż. (hydrant w korytarzu nr 4), 17) wyposażenie obiektu w sprzęt ppoż., 18) wykonanie kotłowni wraz z instalacją c.o., 19) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego PCV ? 160 z budynku centrum do projektowanego zbiornika typu szczelnego wybieralnego na ścieki sanitarne, 20) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla sali w budynku centrum, 21) wykonanie tynków wewnętrznych, 22) wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych obiektu, 23) roboty wykończeniowe, 24) budowa zbiornika typu szczelnego wybieralnego na ścieki sanitarne, wg załączonego projektu (załącznik nr 6 do SIWZ), 25) zagospodarowanie terenu w następującym zakresie: - utwardzenie parkingu kostką brukową na warstwie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm, klińca i grysu gr. 5 cm, - wykończenie dojazdu kostką betonową gr. 8 cm, - wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej, - wyprofilowanie terenu przed wejściem głównym w sposób umożliwiający wjazd wózkiem osobom niepełnosprawnym, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych (z pomieszczenia sali centrum na teren zielony). Realizacja wszystkich zadań oprócz realizacji robót wynikających z dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej - dotyczącej każdego z wymienionych zadań, uwzględniać musi również koszt wszystkich niezbędnych czynności związanych z wykonaniem i oddaniem do eksploatacji przedmiotu zamówienia w tym między innymi koszt: obsługi geodezyjnej, oznakowania i zabezpieczenia robót przed osobami postronnymi. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania i odbioru określony jest w dołączonych do niniejszej SIWZ dokumentacji projektowej, zawierającej projekty budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - dotyczące każdego z wymienionych zadań. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym, w związku z tym w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach