Gmina Tarnów ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 688 01 34 , fax. 014 688 01 03
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnów
ul. Krakowska 19
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 688 01 34, fax. 014 688 01 03
REGON: 55005400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku wielofunkcyjnego z pomieszczeniami dla Remizy OSP zlokalizowanego na dz. nr 259/2 i 297 w miejscowości Zgłobice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa budynku wielofunkcyjnego z pomieszczeniami dla Remizy OSP na dz. nr 259/2 i 297 w Zgłobicach, w tym: - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe - instalacja wewnętrzna wod.-kan. - instalacja centralnego ogrzewania - instalacje wentylacyjne - instalacje klimatyzacyjne - instalacja elektryczna - instalacje zewnętrzne (deszczowa, wodociągowa i sanitarna) - zagospodarowanie terenu -drogi, place, chodniki - ogrodzenie - mała architektura - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wadium dla ofert częściowych: nie dotyczy 3. Wadium należy wnieść do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie o/Tarnów nr 51 8589 0006 0250 0926 0360 0003 z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium + nazwa zadania nadana przez Zamawiającego”. Wadium uznaje się za wniesione w chwili uznania ich na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19 , 33-100 Tarnów, pok.6A (Dziennik Podawczy), natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.7 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp -w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp tj. zestawienia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 pzp). 3.8 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VII ust. 3 pkt. 3.1 do 3.6 siwz (§9 ust.2 rozp. ws dok.) 3.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja dwóch zadań: 1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa
Dodano: 2020-07-14 - „Budowa budynku kaplicy cmentarnej zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym w Tarnowcu (stan surowy otwarty)”.
Dodano: 2020-03-23 - Realizacja 4 zadań pn.: Zadanie 1: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie 5 kominów na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 53. Zadanie 2: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 55. Zadanie 3: Remont 5 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 5. Zadanie 4: Remont 6 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 7.
Dodano: 2020-01-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klimkówka na terenie LGD Korona Sadecka
Dodano: 2019-12-04 - Modernizacja serwerowni rezerwowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. S. Jasińskiego w Zakopanem w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Małopolskiego Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) Działanie 2.1
Dodano: 2019-10-31 - Kontynuację remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
Dodano: 2019-08-27 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-06-26 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-30 - Remont utwardzenia terenu wraz z budową odwodnienia terenu i przyłączem kanalizacji opadowej do budynku ZPSM w Bochni
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice-Bachowice-Witanowice w km 0+640 – 2+840 oraz w km 3+540 – 3+995
Dodano: 2019-05-09