Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR – ETAP II

Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 524 734 , fax. 075 7524734 w. 27
  • Data zamieszczenia: 2020-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska
    ul. Sudecka 79
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 524 734, fax. 075 7524734 w. 27
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku usługowego Stacji GOPR – ETAP II obejmująca: - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (PVC ø200), od studzienki za ul. Olimpijską do włączenia się do sieci o długości 97,5 m wraz z 4 studzienkami, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej (PVC ø110/160/200/250) wraz z osadnikiem piasku i separatorem, - wykonanie schodów zewnętrznych oraz tarasów i balkonów oraz ich wyposażenie w balustradę, - wykonanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych – część D przedmiaru robót - elewacja, - wykonanie ocieplenia budynku wraz z elewacją i pozostałymi elementami wpisanymi w projekcie (np. napis GOPR, ścianka wspinaczkowa) – część A.3 oraz A.5 przedmiaru robót - elewacja, - wykonanie murów oporowych, - wykonanie dodatkowych okien od strony ul. Olimpijskiej w pomieszczeniu garażowym 1.11 i gospodarczym 1.19. Strona południowo-wschodnia, - wykonanie zamiany okna na drzwi w pomieszczeniu dyżurki pomieszczenia 1.8 i 1.9. Strona południowo-zachodnia, - wykonanie akcesoriów dachowych (płotki przeciwśniegowe, stopnie, ławy). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia, Dokumentacja techniczna, Przedmiary robót. Wszystkie dokumenty tworzące Dokumentację projektowo-techniczną są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w specyfikacji technicznej, opisie technicznym, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w specyfikacji technicznej i opisie technicznym, winny być traktowane tak jakby były ujęte we wszystkich. 3. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w tym szczególności Dokumentacja projektowa oraz Przedmiary robót, wskazywałaby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji – pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów – o ile występują w dokumentacji projektowo-technicznej – określają minimalne parametry techniczne i jakościowe oraz cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać wyroby oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy, który należy traktować jako pomocniczy przy określaniu właściwości oraz parametrów przedmiotu zamówienia i mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawców wyrobów lub rozwiązań równoważnych – przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia, gwarantując zgodność z Dokumentacją projektową. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniższych formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 61 1020 2124 0000 8302 0067 0521 PKO BP 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (wypełnionym Formularzem ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz oświadczeniami, o których mowa w Dziale VII SIWZ, Wykonawca składa: 1) wypełniony kosztorys ofertowy – jako załącznik do Formularza ofertowego (w charakterze dokumentu pomocniczego/ informacyjnego); Uwaga: Kosztorys ofertowy winien zawierać informacje o rodzaju zastosowanych materiałach budowlanych oraz urządzeniach wymaganych przez Zamawiającego (tj. rodzaj, klasa, marka, kraj pochodzenia itp.) w celu weryfikacji spełnienia wymagań określonych dla danych materiałów budowlanych i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 2) dowód wniesienia wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach