Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6884500
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Wolności 18 18
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6884500
REGON: 00052519700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku socjalnego 30 rodzinnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie budynku socjalnego 30 rodzinnego w Wąbrzeźnie przy ul. Macieja Rataja, działka nr 18/2. Jest to budynek wolnostojący, trzykondygnacyjny bez podpiwniczenia o prostej linii zabudowy. Dach płaski dwuspadowy, kryty papą. - powierzchnia zabudowy - 570,20 m2, - powierzchnia użytkowa mieszkań - 1001,40m2, - kubatura budynku - 4900,00 m3 Charakterystyka budynku: - ławy fundamentowe betonowe, wylewane, ściany fundamentowe z bloczków betonowych, - ściany nadziemia zewnętrzne dwuwarstwowe gr. 36 cm ocieplane styropianem. Ocieplenie w technologii bezspoinowego ocieplenia ścian ( technologia lekka - mokra) grubości 12 cm, - współczynnik przenikalności ciepła ścian zewnętrznych U=0,28W/m2xK, ściany wewnętrzne nadziemia gr. 24 cm z bloczków betonu komórkowego, - ściany działowe z bloczków wapienno - piaskowych, - stropy z płyt prefabrykowanych kanałowych oraz gęsto żebrowane belkowo - pustakowe, - stropodach wentylowany, dach z płyt prefabrykowanych korytkowych, ocieplenie z wełny mineralnej o grubości 18 cm - współczynnik 0,27 W/m2 x K , - stolarka okienna PCV, szyba zespolona U=1,1, drzwi wewnętrzne typowe płytowe, drzwi zewnętrzne wejściowe z profili aluminiowych powlekanych, - wykończenie wewnętrzne - tynki cementowo - wapienne kat. III, malowane farbami emulsyjnymi, - wykończenie zewnętrzne - ściany wykończone cienkowarstwową wyprawą tynkową gr. 3 mm i malowanie farbami akrylowymi, - pokrycie dachu - 2x papa termozgrzewalna, rynny i rury spustowe z PCV w kolorze jasnym o średnicy 150 i 125 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł. Słownie: Trzydzieści tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - art. 22 Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. I. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez wykonawców, każdy z wykonawców musi spełniać powyższy warunek oddzielnie i udokumentować ich spełnianie. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zamówienia, w szczególności: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda. - zapewni przy wykonywaniu zamówienia uczestnictwo osób posiadających uprawnienia budowlane o specjalności architektonicznej - kierownik budowy. Osoba te powinny posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; c ) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Białe Błota - ETAP I
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NR 090552C UL. BYDGOSKA W RYNARZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Półwiejskiej w Nakle nad Notecią.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi gminnej łączącej ul. Wojska Polskiego z ul. Sądową wraz z przebudową drogi na dz. nr 869/6 na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu
Dodano: 2016-07-22 - PRZEBUDOWA UL. POWSTAŃCÓW WLKP. W SZUBINIE
Dodano: 2016-07-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Dodano: 2016-07-07 - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sitno-Tonin
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Dziedzinek -Mąkowarsko
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi gminnej Radojewice - Niemojewo w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją
Dodano: 2016-06-28