Przetargi.pl
DIZ-31-2009 Dostawa defibrylatorów

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    ul. Wieniecka 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
    REGON: 91085907010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DIZ-31-2009 Dostawa defibrylatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 ( 5 + 5 ) sztuk defibrylatorów opisanych poniżej: L.p. Opis parametrów Parametry wymagane Uwagi I. Parametry ogólne 1.Defibrylator stacjonarno-przenośny z kolorowym wyświetlaczem w technologii LCD TFT o przekątnej ekranu min. 6 cali i wadze nie przekraczającej 8 kg TAK 2.Zasilanie sieciowo-akumulatorowe. Zasilacz 230V AC zintegro-wany z aparatem. TAK 3.Czas pracy z akumulatorów podczas monitorowania przez mi-nimum 1,5 godziny TAK 4.Ilość wyładowań z akumulatorów (defibrylacja z maksymalną energią) - minimum 50 wyładowań TAK 5.Czas ładowania całkowicie rozładowanej baterii - maksimum 4 godziny TAK 6.Wyposażenie w komplet łyżek do defibrylacji dla dorosłych i dzieci oraz minimum jeden zestaw elektrod naklejanych TAK 7.Wózek do przewożenia defibrylatora wyposażony w min. 2 półki oraz min. 1 szufladę TAK 5 sztuk z wózkiem, 5 sztuk bez wózka II. Defibrylacja 1.Defibrylacja synchroniczna (kardiowersja) i asynchroniczna TAK 2.Dwufazowa fala defibrylacji w minimalnym zakresie od 2 do 300 J TAK 3.Defibrylacja ręczna lub półautomatyczna (AED) - do wybo-ru przez użytkownika TAK 4.Defibrylacja przez łyżki lub elektrody naklejane - do wyboru przez użytkownika TAK III.Stymulacja 1.Stymulacja przezskórna wykonywana w trybie na żądanie lub asynchronicznym - do wyboru przez użytkownika TAK 2.Częstość impulsów/minutę - minimalny zakres 40 - 170/min TAK 3.Regulacja prądu stymulacji - minimalny zakres 10 - 160 mA TAK IV.EKG/SpO2 1.EKG - kabel pacjenta 3 lub 5-cio odprowadzeniowy - możli-wość obserwacji min. 6 odprowadzeń EKG. Zakres pomiaru HR min. od 20 do 280 u./min. Odczyt EKG do wyboru z elektrod zewnętrznych przyklejonych do skóry i łyżek defibrylujących Kabel ekg Alarmy górnej i dolnej granicy częstości akcji serca Akustyczna sygnalizacja załamka QRS z regulacją głośności Wzmocnienie sygnału EKG - minimum od 0,5 - 1,5 cm/mV TAK 2. Pulsoksymetria (SpO2) Pomiar przy niskiej perfuzji i odporny na artefakty ruchowe w technologii Nellcor w zakresie od 1 do 100 %, Czujnik wielorazowy typu klips Prezentacja krzywej pletyzmograficznej Alarmy górnej i dolnej granicy SpO2 oraz pulsu obwodowego TAK V.Rejestracja 1.Automatyczny wydruk EKG po wykonanej defibrylacji TAK 2. Wydruk EKG i SpO2 na papierze o min. szerokości 50 mm na żądanie użytkownika TAK VI.Inne wymagania 1.Menu obsługi na ekranie i komunikaty głosowe (tryb do-radczy) w języku polskim TAK 2.Obudowa kroploszczelna TAK 3.Instrukcja obsługi w języku polskim wraz z dostawą defi-brylatorów TAK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostaw/produkcji aparatury medycznej , w tym sprzętu kardiologicznego. Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z postępowania. 2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - przedstawią wykaz dostaw sprzętu kardiologicznego dla placówek ochrony zdrowia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedstawią aktualną polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty ( uwie-rzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. - złożą stosowne oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 1a do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji, d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw materiałów medycznych, w tym sprzętu kardiologicznego dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. aktualnej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna musi wynosić minimum wartość oferty ( uwierzytelniona kserokopia dokumentu - za zgodność z oryginałem) 5. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) - jeśli jest to wymagane Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach