Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Lunewil 15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2327077 , fax. 054 2326970
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku
ul. Lunewil 15 15
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2327077, fax. 054 2326970
REGON: 91086596800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 1 szt. defibrylatora dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 1 szt. defibrylatora dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w pkt.6 siwz. 3)Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w pkt. 6 siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment wpisany jest do rejestru wyrobów medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) 2. Wykonawca do oferty składa wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy kardiowerterów defibrylatorów resynchronizujących MRI wraz z wyposażeniem dla potrzeb Oddziału Kardiologii Inwazyjnej
Dodano: 2015-11-09 - Dostawy kardiowerterów serca jednojamowych i dwujamowych wraz z wyposażeniem dla potrzeb Oddziału Kardiologii Inwazyjnej
Dodano: 2015-07-20 - Sprzęt medyczny z podziałem na 8 grup. Zakup w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja Szpitala Powiatowego w Rypinie
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2015-03-18 - DOSTAWA DEFIBRYLATORÓW DLA JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH ORAZ STRAŻY MIEJSKIEJ MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa 11 defibrylatorów półautomatycznych AED dla potrzeb miejskich jednostek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy
Dodano: 2013-04-08 - Dostawa defibrylatora
Dodano: 2011-12-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY M - 68/2010 NA DOSTAWĘ DWÓCH DEFIBRYLATORÓW I RESPIRATORA TRANSPORTOWEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
Dodano: 2010-12-15 - Dostawa 1 szt. defibrylatora karetkowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego we Włocławku
Dodano: 2010-12-02 - DIZ-31-2009 Dostawa defibrylatorów
Dodano: 2009-05-21