Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z funkcją usługowo - handlową wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 1-go Maja, na działkach nr 251/68 i nr 251/70 w obrębie 3 miasta Nowogrodziec

HYDRO-TECH SP. Z O. O. ogłasza przetarg

  • Adres: 59730 Nowogrodziec, ul. Młyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (075) 734 96 00 , fax. (075) 734 96 15
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: HYDRO-TECH SP. Z O. O.
    ul. Młyńska
    59730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. (075) 734 96 00, fax. (075) 734 96 15
    REGON: 23091430200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z funkcją usługowo - handlową wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 1-go Maja, na działkach nr 251/68 i nr 251/70 w obrębie 3 miasta Nowogrodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z funkcją usługowo - handlową wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. 1-go Maja, na działkach nr 251/68 i nr 251/70 w obrębie 3 miasta Nowogrodziec”. 2. Lokalizacja inwestycji: Nowogrodziec, dz. nr 251/68 i nr 251/70, obręb 3 Nowogrodziec, gmina Nowogrodziec, powiat bolesławiecki, województwo dolnośląskie. 3. Teren budowy dz. nr 251/68 i 251/70 znajdują się w obszarze podlegającym ochronie prowadzonej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - ośrodek historyczny miasta Nowogrodziec wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A/1896/353 z dn. 25.11.1956 r,.. 4. Podstawowe parametry budynku: 1) Powierzchnia zabudowy: 336,76 m2; 2) Powierzchnia użytkowa: 1 318,86 m2; 3) Kubatura budynku: 6 007,08 m3; 4) Wysokość budynku: 13,26 m; 5) Liczba kondygnacji 4 nadziemne (kondygnacja podziemna oraz poddasze użytkowe) 6) Kategoria zagrożenia ludzi: ZL III. ZLIV; 5. Ogólny opis obiektu oraz zakres i opis wykonywania robót: Budynek mieszkalny wielorodzinny został zaprojektowany w rzucie w kształcie wielokąta z dachem mansardowym. Budynek posiada cztery kondygnacje nadziemne (parter – kondygnacja z 2 lokalami usługowo-handlowymi, piętro I, II, III – kondygnacje mieszkalne) oraz jedna podziemną (komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne) oraz poddasze pełniące funkcję techniczną. W budynku zaprojektowano jedną klatkę schodową obsługującą kondygnacje mieszkalne oraz piwnicę bez dźwigu osobowego. W jednej klatce schodowej zaprojektowano platformę dla niepełnosprawnych, umożliwiającą dostęp kondygnacji mieszkalnej dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się. Od ulicy 1-ego Maja zlokalizowano dwa lokale usługowo-handlowe – nieuciążliwe. Każdy z zapleczem socjalnym, węzłem sanitarnym pomieszczeniem jednoprzestrzennym do swobodnej aranżacji. W każdym z lokali może być zatrudnionych około 3 osób. W toalecie zaprojektowano piec dwufunkcyjny do grzania wody i ogrzewania lokali. Każdy lokal ma osobny szacht wentylacji mechanicznej. Miejsce na gromadzenie odpadków stałych zaprojektowano w wspólnie ze śmietnikiem dla części mieszkalnej. Na poziomie kondygnacji I, II, III zaprojektowano lokale mieszkalne: - piętro I – 2 lokale mieszkalne 2 pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) oraz 2 lokale mieszkalne pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) - piętro II – 2 lokale mieszkalne 2 pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) oraz 2 lokale mieszkalne pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) - piętro III – 2 lokale mieszkalne 2 pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) oraz 2 lokale mieszkalne pokojowe (w tym 1 z aneksem kuchennym) Wszystkie okna i drzwi balkonowe wyposażone będą w funkcję rozszczelnienia i nawietrzaki regulowane. W mieszkaniach wielopokojowych, w których kuchnia połączona jest z pokojem dziennym, przewidziano dwa kanały grawitacyjnej wentylacji wywiewnej, w tym jeden przeznaczony do podłączenia okapu kuchennego. Poddasze mieści przestrzeń techniczną. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – Projekt budowlany, Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – STWiOR. Dokumentacja stanowi część III niniejszej SIWZ (OPZ). 7. Wymagania dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę szczegółowo zostały określone w rozdziale 24 SIWZ oraz we wzorze umowy. 8. Prace budowlane oraz odbiór robót odbywać się będą w sześciu etapach: 1) Etap I Fundamenty (zagospodarowanie, ścianki szczelne, roboty ziemne, płyta fundamentowa), 2) Etap II Stan zerowy (stan surowy piwnic, izolacje , itd.), 3) Etap III Stan surowy otwarty (ściany konstrukcyjne i działowe, stropy, elem. konstrukcyjne, więźba, pokrycie), 4) Etap IV Stan surowy zamknięty + Elewacja (stolarka i ślusarka otworowa, ocieplenie i wyprawy elewacyjne), 5) Etap V Roboty instalacyjne (instalacje wod.kan, gazowe, c.o, c.w.u, elektryczne, multimedialne - zewnętrzne i wewnętrzne), 6) Etap VI Roboty stanu wykończeniowego + tynki wewnętrzne (posadzki, malowanie, tynki wewnętrzne, inne pozostałe; stan developerski). 9. Przed przystąpieniem do realizacji danego etapu Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego dla opracowanego projektu wykonawczego, rysunku niezbędnego do zrealizowania robót budowlanych z tego etapu. 10. Wykonawca opracuje zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego Harmonogram Wykonania Umowy dla celów koordynacji robót określający m.in. etapy robót, daty kluczowe, okresy na wykonanie, wartości, ilości. Harmonogram będzie podległ zatwierdzeniu przez Zamawiającego 11. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, opracowanymi przez Wykonawcę projektami wykonawczymi zaakceptowanymi przez Zamawiającego, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 12. Wymagania dodatkowe: W ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonania geodezyjnej powykonawczej inwentaryzacji obiektu, 2) prowadzenia prac ziemnych pod nadzorem archeologicznym wykonywanym przez uprawnionego archeologa zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie robót - decyzja nr 1017/15 z dnia 10.08.2015 wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. 3) uzyskania w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegaturze w Jeleniej Górze pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego na terenie wpisanym do rejestru zabytków. 4) opracowania dokumentacji geotechnicznej po dokonaniu odkrywek, dla ustalenia warunków gruntowo-wodnych podłoża budowanego budynku mieszkalno-usługowego. W zależności od stwierdzonych warunków hydrogeologicznych Wykonawca opracuje projekt wykonania robót fundamentowych pod budynek dla rekomendowanego rozwiązania. 5) opracowania kosztorysu szczegółowego oraz przedmiaru dla robót fundamentowych w celu rozliczenia ich kosztorysem powykonawczym. Pozostałe roboty budowlane będą rozliczone ryczałtowo. 6) opracowania wszelkich projektów wykonawczych, które okażą się niezbędne w celu właściwego wykonania robót, uruchomienia lub przekazania do eksploatacji, na podstawie projektu budowlanego, którym dysponuje Zamawiający, w sposób niepowodujący zmian w pozwoleniu na budowę udzielonym na podstawie decyzji Starosty Bolesławieckiego z dnia 31 grudnia 2015 roku, nr 948, WAB.6740.3.76.2015 oraz w oparciu o STWiOR. 7) uzyskania akceptacji wszystkich opracowań oraz dokonanych zmian projektowych przez Zamawiającego w zakresie zgodności z projektem budowlanym i STWiOR. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zaproponowania określonych rozwiązań - do realizacji przedmiotu zamówienia. 8) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, opłaty za zajęcie pasa drogowego Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej, 9) realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru, 10) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, 11) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty, 12) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, 13) wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 14) zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy, 15) zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., 16) dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli okażą się niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 17) zapewnienia na swój koszt, na żądanie Zamawiającego, wykonania badań laboratoryjnych, dostarczenia oprzyrządowania i zapewnienia potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. 13. Wskazane w dokumentacji budowlanej oraz STWIOR rozwiązania techniczne należy traktować jako dokumenty wstępne i pomocnicze, nie stanowiące materiału końcowego do opracowania projektu wykonawczego. Zamawiający z uwagi na charakter wymienionych wyżej opracowań nie wyklucza w trakcie opracowywania kompletnej dokumentacji projektowej dokonywania przez Wykonawcę (w uzgodnieniu z Zamawiającym) korekt rozwiązań przedstawionych w projekcie budowlanym i STWIOR. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości według przedmiaru robót mogą ulec zmianie po opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej. 14. Zakres niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej i projektowej, którą opracuje Wykonawca, obejmuje m.in.: 1) Projekt wykonawczy - 2 egz. (wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej), 2) Dokumentacja geotechniczna - 2 egz. (wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej) 3) Kosztorys szczegółowy 2 egz. (wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej) - dotyczy fundamentów, 4) Przedmiar robót - 2 egz. (wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej) – dotyczy fundamentów, 5) Pozostałe niezbędne opracowania, rysunki, projekty - 2 egz. (wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej) 15. Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia na swój koszt. 16. Wymagania dotyczące robót: 1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego. 2) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. 3) Wszelkie roboty budowlane muszą być prowadzone w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 4) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nieposiadających ważnych certyfikatów. 5) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 17. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdyby w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. 4) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 5) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 6) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 7) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 8) W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. 18. Informacje na temat gwarancji: 1) Okres gwarancji na wykonane prace wynosi: 60 miesięcy licząc od dnia spisania protokołu odbioru końcowego w zakresie wolnym od wad, a w przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze końcowym od dnia protokolarnego potwierdzenia ich usunięcia. 2) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 1 do umowy część II SIWZ (umowa). 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od dnia spisania protokołu odbioru końcowego w zakresie wolnym od wad, a w przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze końcowym od dnia protokolarnego potwierdzenia ich usunięcia. 4) Wykonawca, niezależnie od udzielonej gwarancji, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu gwarancji. Uprawnienia wynikające z udzielonej gwarancji nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi za wady jest tożsamy okresem gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 100.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach