Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Świdnickiej w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Świdnickiej w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego przy ul. Świdnickiej w Strzegomiu - położonego w granicach obszaru Starego Miasta wpisanego do rejestru zabytków pod nr 417, decyzją z dnia 12.02.1957r. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE I: Rozbiórka istniejącego budynku mieszkalnego trzykondygnacyjnego w Strzegomiu przy ul. Świdnickiej 38 o powierzchni zabudowy ok. 121 m2 i kubaturze ok. 1164 m3 oraz garaży, altan, murków oporowych i ogrodzenia prefabrykowanego od ul. Świdnickiej oraz wykonanie ogrodzenia. ZADANIE II: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Świdnickiej w Strzegomiu (działka Nr 103/14, 93, 102, AM-14, Obr. 0003 ) wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 2.1. Dla ZADANIA I: a/ rozbiórkę istniejącego budynku mieszkalnego trzykondygnacyjnego w Strzegomiu przy ul. Świdnickiej 38 o powierzchni zabudowy ok. 121 m2 i kubaturze ok. 1164 m3, oraz garaży, altan, murków, murków oporowych i ogrodzenia prefabrykowanego od ul. Świdnickiej, b/ naprawa ogrodzenia od strony ul. Św. Tomasza zgodnie z załącznikiem nr 1- warunki wykonania ogrodzenia, 2.2. Dla ZADANIA II: a/ wycinkę drzew i krzewów, mechaniczne splantowanie i oczyszczenie terenu pod trawniki, rozścielenie ziemi urodzajnej oraz wykonanie trawników z nawożeniem i pielęgnacją (polegającą na wykonaniu 3 koszeń po sporządzeniu protokołu odbioru końcowego robót), b/ budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z urządzeniami budowlanymi, układem komunikacji pieszej i kołowej oraz elementami małej architektury, c/ budowę budynku rowerowni - wózkowni i osłony śmietnika, d/ budowę przyłącza sieci wodociągowej, przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, linii kablowych n.n., oświetlenia terenu, usunięcie kolizji z siecią energetyczną , e/ mieszkania do wykonania zgodnie z projektem budowlanym na gotowo - do zamieszkania (Uwagi do dokumentacji projektowej: zamiast wykładziny PCV zastosować: panele AC4 - przedpokoje, AC3 - pokoje, listwy przypodłogowe z PCV), f/ w cenie oferty należy uwzględnić roboty i materiały opisane przez projektanta w załączniku do raportu projektowanej charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej załącznik do SIWZ, g/ Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 3. Na dokumentację niezbędną do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, - wzór umowy, - projekty budowlane i wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - raport - projektowana charakterystyka energetyczna budynku wraz z załącznikiem, - sprawozdanie z badań archeologicznych, - załącznik nr 1 warunki wykonania ogrodzenia, - decyzja o pozwoleniu na budowę nr 351/2010 z dnia 31.03.2010r. , - decyzja o pozwoleniu na budowę nr 352/2010 z dnia 31.03.2010r., - decyzja nr 82/2010 z dnia 22.06.2010r., - warunki przyłączenia do sieci gazowej z dnia 09.03.2010r. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji, o której mowa w pkt 3, i która stanowi podstawę do sporządzenia oferty. 5. W celu dokładnego sporządzenia wyceny wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) obsługę geodezyjną całości zadania (między innymi - wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej), 2) rowadzenie prac zgodnie z decyzją nr 581/08 z dn. 14.10.2008r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu tj. między innymi - zatrudnienie archeologa, wystąpienie w imieniu Zamawiającego do Konserwatora Zabytków o pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do prac ziemnych, opracowanie programu badań, zawiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu prac, 3) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 5) opłatę za zajęcie pasa drogowego, 6) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, 7) wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, 8) dostarczenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku dla Zamawiającego, 9) uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wraz z dopełnieniem wszelkich formalności niezbędnych do jego uzyskania w instytucjach sprawdzających w tym: Straży Pożarnej, Sanepid-u, Państwowej Inspekcji Pracy, 10) ubezpieczenie budowy będącej przedmiotem zamówienia. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców przylegającego budynku (należy zabezpieczyć dojścia i dojazdy). Rozbiórkę budynku zlokalizowanego przy ul. Świdnickiej 38 należy prowadzić zgodnie z projektem rozbiórki z zachowaniem szczególnej ostrożności i zabezpieczeniem istniejącego obiektu do czasu wybudowania nowego budynku. 8. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości, w tym na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia na okres co najmniej 24 miesiące, od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Zadanie jest przewidziane do dofinansowania na podstawie ustawy z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009r. w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy nie stanowiących lokali socjalnych, w związku z czym rozpoczęcie robót objętych Zadaniem II będzie możliwe dopiero po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o terminie podpisania umowy. 10. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach