Przetargi.pl
„Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48683911307
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    Dąbrowskiego 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. +48683911307
    REGON: 970039927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-cybinka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane pn: „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu”, stanowiące etap I zadania inwestycyjnego pn: Budowa budynku kancelarii Leśnictw Urad i Sądów oraz infrastruktury technicznej, stacji ładowania pojazdów elektrycznych.2. Zakres zamówienia obejmuje:a) Budowę budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z poddaszem nieużytkowym z przeznaczeniem na budynek biurowy kancelarii leśnictw Urad i Sądów, wraz z instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji i odgromową,b) Dostawę i montaż wyposażenia,c) Budowę przyłączy energetycznej, wody oraz kanalizacji sanitarnej,d) Zagospodarowanie terenu obejmujące:- Wykonanie zjazdu z drogi gminnej – etap I (prowadzący do 6 miejsc postojowych)- budowę 6 miejsc postojowych utwardzonych kostką betonową- utwardzenie dojścia do budynku, opaski wokół budynku,- budowę ogrodzenia panelowego wokół budynku z brama wjazdową oraz furtką- montaż wyposażenia (maszt flagowy, gabloty informacyjne)- plantowanie terenu, wykonanie trawnikówe) uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich uzgodnień i decyzji oraz pozwolenia na użytkowanie zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:1) Tom I – Projekt zagospodarowania terenu;2) Tom II – Projekt architektoniczno – budowlany3) Tom III – Załączniki4) Tom IV – Projekt techniczny5) Projekt przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;7) STWIOR – Przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej;8) Przedmiar robót – budynek kancelarii9) Przedmiar robót – Zagospodarowanie terenu wraz z przyłączami.10) Harmonogram3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowym.4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót jest zobowiązany do właściwego zorganizowania placu budowy, m.in. poprzez:- dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień – z właściwym zarządcą dróg, w tym opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu (o ile jest wymagane), uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w tym poniesienie wszelkichkosztów niezbędnych do uzyskania niezbędnych pozwoleń oraz opłat za zajęcie pasa drogowego,- dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z właścicielami i zarządcami infrastruktury zlokalizowanej w obrębieprowadzonych prac (Energetyka, Telekomunikacja, Wodociągi, itp.),- właściwe zabezpieczenie terenu i placu budowy poprzez tymczasowe ogrodzenie terenu, ustawienie tablic informacyjnych, dozoru terenu budowy,- wykonanie przyłączy (energii i wody) i zabezpieczenie dostawy mediów niezbędnych do utrzymania robót.5. Wszelkie koszty związane z zorganizowaniem placu budowy w tym opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego,wynagrodzenie lub odszkodowanie za wejście na grunt sąsiedni, koszty zabezpieczenia terenu i placu budowy (w tym wykonanie ogrodzenia tymczasowego), koszty związane z zapewnieniem wymagań BHP i sanitarnych, odszkodowania za uszkodzenia uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych, koszty związane z likwidacją placu budowy, wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:- 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych )Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Rzepin o/Cybinka nr rachunku: 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „budowa kancelarii leśnictw Urad i Sądów”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminiezostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymosób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu wodniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy)4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej: jedno zamówienie obejmujące w swoim zakresie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego, o wartości co najmniej 350000, 00 zł.4.2. Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.4.3. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:a) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika BudowyNiniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń.b) Co najmniej jedna osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia budowlane w branży elektrycznejc) Co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót posiadająca stosowne uprawnienia w branży sanitarnej.*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach