GMINA SKARBIMIERZ ogłasza przetarg
- Adres: 49-318 Skarbimierz-Osiedle, PARKOWA 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0774046600 , fax. 0774046600
- Data zamieszczenia: 2022-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SKARBIMIERZ
PARKOWA 12
49-318 Skarbimierz-Osiedle, woj. opolskie
tel. 0774046600, fax. 0774046600
REGON: 531412728 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarbimierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Centrum Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Skarbimierz-Osiedle przy ul. Akacjowej na dz. nr 19/55 i 167/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : BUDOWA BUDYNKU CENTRUM KULTURY WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI SKARBIMIERZ-OSIEDLE PRZY UL. AKACJOWEJ NA DZ. NR 19/55 I 167/13 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadiumw wysokości – 110000zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w:a) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów: nr 93 8870 0005 2001 0031 2334 0004 (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium)b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.,Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 97 i 98.6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1- 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Nie podlegają wykluczeniu;2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,3) Sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,4) Zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni powyższy warunek, tj. udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa budynków użyteczności publicznej lub budynków rekreacji. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04