Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg
- Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
Głusko 19
66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 570300799, 698145311, fax. -
REGON: 81053910828001 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.glusko.szczecin.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Państwowe Gospodarrstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu – kancelarii leśnictwa Jaźwiny w m. Sówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biurowego - kancelaria leśnictwa Jaźwiny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych, 2) wykonanie testu szczelności powietrznej budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. Badanie należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku zostały wykonane, a jeszcze przed pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z wentylacją mechaniczną. Badanie polegać powinno na określeniu współczynnika przecieku powietrza [V50, m3/h], określającego ilość powietrza przepływającą przez obudowę budynku (metoda 2): jej połączenia, pęknięcia, powierzchnie porowate i różne nieszczelności, mierzonego wg. różnicy ciśnień wynoszącej 50 Pa. Wymagana wartość współczynnika n50 w warunkach różnicy ciśnień wynoszącej 50 Pa – dla budynków z wentylacją mechaniczną wynosi: n50 ≤ 1,5 1/h. Zasady przeprowadzania badań szczelności budynków metodą ciśnieniową określa norma PN-EN 13829 ISO 9972 „Cieplne właściwości użytkowe budynków. Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora”. Urządzenia służące do wykonywania testów muszą posiadać odpowiednie atesty i kalibrację gwarantujące rzetelność pomiaru. Aby wyeliminować ewentualne trudności, które mogłyby zakłócić przebieg pomiaru szczelności powietrznej budynku, zaleca się przeprowadzenie oględzin badanego obiektu na 1 do 2 tygodni przed planowanym terminem pomiaru – oględziny takie należy przeprowadzić z osobą odpowiedzialną za plac budowy. 3) opracowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zakresem wykonanych prac, a w szczególności: - dokumentację projektową powykonawczą, - komplet dokumentów wymaganych przez prawo budowlane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku, - pozostałe dokumenty, wynikające z warunków decyzji o pozwoleniu na budowę, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych), - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu – a także, w razie korzystania z ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu, - protokoły odbiorów przyłączy, - geodezyjną mapę powykonawczą, - operaty geodezyjne, - dziennik budowy, - protokoły odbiorów robót zanikowych, częściowych i końcowych oraz odbioru instalacji, - protokoły konieczności, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, - atesty, deklaracje, krajowe i europejskie oceny techniczne wbudowanych materiałów. 4) opracowanie kompletu dokumentacji zgodnie z przepisami Prawo wodne wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, 5) sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09