Gmina Siewierz ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
- Data zamieszczenia: 2011-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16 16
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
REGON: 00053076100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kuźnicy Warężyńskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w Kuźnicy Warężyńskiej. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji, załączonej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, informacji Starosty Będzińskiego z dnia 14 czerwca 2010 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 14.05.2010 r. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1)Boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, przepuszczalnej, w technologii typu NATRYSK o grubości 13 mm na podbudowie dynamicznej, o wymiarach 24,0 m x 44,0 m wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy do gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę ręczną i tenisa 2)Drenażu pod boiskiem z rur drenarskich PCV fi 80 mm, studzienkami drenarskimi i studnią rozsączającą 3)Ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0 m o oczkach 200x50mm z drutu ocynk. fi 5 mm malowanego proszkowo oraz bramą i furtką - o długości 136,64 mb 4)Chodnika drogi dojazdowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej -o powierzchni 76,05 m2 5)Utwardzenia terenu płytami żelbetowymi ażurowymi gr. 10 cm - o powierzchni 401,2 m2 6)Oświetlenia boiska i terenu lampami metalhalogenowymi na 4 słupach stalowych ocynk. o wys. 9,0 m z wysięgnikami wraz z zasilaniem 7)Robót towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających i)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, j)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, k)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, l)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, m)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, n)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt o)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), p)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), q)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. 2.Materiały budowlane, urządzenia i ich producenci ewentualnie wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały i urządzenia do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 5.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 6.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 7.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, termin płatności do 30 dni, przelew. 8.Na realizację zadania Gmina uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi geodezyjno-kartograficzne w zakresie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, oraz utworzenie BDOT500 i powiatowej bazy GESUT dla obszaru gminy Marklowice
Dodano: 2016-06-30 - Opracowanie inwentaryzacji, ekspertyzy i koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynku siedziby Katowice Miasto Ogrodów - Instytucja Kultury im. K. Bochenek
Dodano: 2016-06-23 - Usługi geodezyjno-kartograficzne w zakresie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-02-18 - opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii i rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-593-PN/78-2015)
Dodano: 2016-01-22 - Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2016 na terenie Miasta Katowice.
Dodano: 2015-12-22 - Opracowania geodezyjno-kartograficzne
Dodano: 2015-11-13 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Bełsznica, Bluszczów, Czyżowice, Gorzyce, Gorzyczki, Kamień, Odra, Olza, Rogów, Turza, Uchylsko położonych w jednostce ewidencyjnej Gorzyce Powiatu Wodzisławskiego
Dodano: 2015-10-23 - Usługi geodezyjno-kartograficzne
Dodano: 2015-09-22