Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkoły i Schroniska Młodzieżowego w Stryszawie

Gmina Stryszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-205 Stryszawa, Stryszawa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 747 272 , fax. 338 747 272
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryszawa
    Stryszawa 17
    34-205 Stryszawa, woj. małopolskie
    tel. 338 747 272, fax. 338 747 272
    REGON: 72181965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stryszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkoły i Schroniska Młodzieżowego w Stryszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkoły i Schroniska Młodzieżowego w Stryszawie. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie podbudowy z pospółki – warstwa dolna – grubość 10,00 cm na powierzchni 1 012,00 m², - wykonanie podbudowy z tłucznia – warstwa górna – grubość 10,00 cm na powierzchni 1 012,00 m², - wykonanie podbudowy betonowej, z dylatacją, ze zbrojeniem rozsianym – grubość 15,00 cm na powierzchni 1 012,00 m², - wykonanie nawierzchni tartanowej wraz z malowaniem linii (boisko do piłki ręcznej i kort tenisowy) – typu natrysk 13 mm na powierzchni 1 012,00 m², (nawierzchnia dwukolorowa, zielono-czerwona, linie w dwóch kolorach- biały, żółty ), - dostawę i montaż bramek do piłki ręcznej – 2 kpl, - dostawę i montaż słupków do tenisa, siatki – 1 kpl, - wykonanie piłkochwytów o wysokości 4,00 m na długości 92,30 m (słupki aluminiowe malowane na kolor zielony i siatka w kolorze zielonym ) - wykonanie ogrodzenia z siatki ocynkowanej o wysokości 1,10 m na długości 43,00 m (słupki stalowe malowane proszkowo w kolorze zielonym), - wykonanie odwodnienia z korytek z rusztem stalowym ocynkowanym na długości 92,00 m, - wykonanie schodów terenowych z kostki betonowej i obrzeży – 1 kpl, - wykonanie koszy siatkowo-kamiennych – 53 m, - wykonanie umocnienia skarpy – 79,20 m², - wykonanie trawników – 210,00 m². Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: - przy kalkulowaniu oferty należy uwzględnić: • wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, • dostawę i montaż słupków (demontowalnych, montaż w tulejach) i siatki do piłki siatkowej – 1 kpl, • dostawę i montaż stanowiska sędziowskiego – 1 kpl, - Kolorystyka boisk w dwóch kolorach: zielony i czerwonym do uzgodnienia z zamawiającym. - Ruszt korytek odwadniających należy pokryć nawierzchnią poliuretanową. 3.2 Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja Techniczna– załącznik nr 8 do SIWZ b) Przedmiary robót – z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy i informacyjny oraz należy go traktować w sposób pomocniczy do Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ Uwaga: 1) Rozwiązania równoważne: a) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. b) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów - należy je traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do ułatwienia sporządzenia oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie i wszystkich dokumentach postępowania, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie minimalnego poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. d) Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji projektowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji projektowej, których dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. e) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. f) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian powodujących pogorszenie układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych budowanego obiektu. g) W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) Stosownie do pkt 2 ppkt a) i b) do wszystkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy dopisuje się wyrazy "lub równoważne". 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej i/lub innych osób, powołanych w ramach nadzoru autorskiego o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 4) Pod pojęciem „parametry” rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, dopuszczenie do wbudowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 5) Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. 6) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Roboty dotyczące wykonania: - podbudowy i nawierzchni boiska, - odwodnienia, - schodów, - koszy siatkowo-kamiennych, - umocnienia skarp, - trawników, - montażu bramek i słupków, - montażu piłkochwytów i ogrodzenia. 3.3 Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4 Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac, wartość lub część procentową zamówienia), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców (o ile są znani na etapie składania oferty). 2) W przypadku powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia, Zamawiający żądał będzie, aby przed przystąpieniem do jego wykonania Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak z podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, określone zostały szczegółowo w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 3.5 Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. 3.6 Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający w stosunku do ww. dokumentów dopuszcza dokumenty równoważne. 5. Na etapie realizacji zamawiający wymagał będzie w celu zweryfikowania zaoferowanych parametrów niżej wymienionych dokumentów: • Atest Higieniczny PZH • Certyfikat IAAF dla produktu • Aktualne badania laboratorium posiadające akredytację IAAF oferowanej nawierzchni a wymaganej przez Zamawiającego • Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877 potwierdzające parametry techniczne nawierzchni • Autoryzacja producenta systemu poliuretanowego dla Wykonawcy na przedmiotową inwestycję , wraz z potwierdzeniem gwarancji • Karta techniczna systemu • Badania na zawartość pierwiastków śladowych wydane przez akredytowaną jednostkę • Raport z badania na zawartość WWA 3.7 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45236200-2 Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45212224-2 Roboty budowlane związane ze stadionami 3.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach