Przetargi.pl
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z o.o.” II. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 elektryczność 65310000-9 przesył energii elektrycznej III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa energii elektrycznej, w okresie od dnia 01 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie i Zapopradzie sp. z. o.o. zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w województwie małopolskim. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 1) ZADANIE NR 1: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1a do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA., PKP Energetyka SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. i PKP Energetyka SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 14 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1a do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA PKP Energetyka S.A. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 1028,304 MWh (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2020 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1a do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności. 2) ZADANIE NR 2: Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do obiektów Zapopradzie sp. z. o.o. a) Szczegółowy wykaz obiektów (tj. punktów poboru/miejsc dostarczania energii elektrycznej) Zapopradzie sp. z. o.o., wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem zawiera załącznik 1b do niniejszej SIWZ. b) Składający ofertę winien mieć zawartą umowę GUD (Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Tauron Dystrybucja SA. Zamawiający posiada punkty odbioru OSD w Tauron Dystrybucja SA. c) Podstawowe informacje: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 1 Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu w załączniku nr 1b do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 193,750 MWh (zamówienie podstawowe + prawo opcji 25%) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy Część Pierwsza / Część Kolejna Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2020 r. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy – załącznik nr 1b do SIWZ. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3. Informacja o płatnikach Zamawiający jest płatnikiem należności. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy dla obydwu zadań zobowiązani są uwzględnić poniższe założenia oraz przyjąć opisane zasady, w szczególności: 1) Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 2) Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 3) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru jest miesięczny. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych). Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania faktur na podstawie odczytów z faktur dystrybucyjnych. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym wedle ceny jednostkowej wynikającej z oferty w terminie i na zasadach opisanych w treści załączonego do niniejszej SIWZ wzoru umowy. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia. 6) Sprzedaż i dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 833 z późn. zm.). 7) Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru/miejsca dostarczania energii elektrycznej i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wyszczególnionych w załączniku 1a i/lub 1b do SIWZ. 8) Wykonawca powinien spełnić wymagania określone we wzorze umowy. 4. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Podane w załączniku 1a i 1b do SIWZ dane, odnoszące się w szczególności do ilości energii elektrycznej, są ilościami planowanymi i szacunkowymi, przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres ilościowy zamówienia podstawowego o 25%. Zapisy dotyczące prawa opcji zostały zawarte we wzorach umów (załącznik nr 6a dla zadania nr 1 i 6b do SIWZ dla zadania nr 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach