Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Myszkowie

Liceum Ogólnokształcące im. mjr. H.Sucharskiego w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 313 22 38
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. mjr. H.Sucharskiego w Myszkowie
    11 Listopada 19
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 34 313 22 38
    REGON: 007008499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lomyszkow.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. mjr. Henryka Sucharskiego w Myszkowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Myszkowie.” 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Myszkowie im. mjr Henryka Sucharskiego, ul. 11 Listopada 19 o nawierzchni poliuretanowej, tzw. „natrysk” wraz z ogrodzeniem siatką polipropylenową, opaską z kostki betonowej i drenażem pod płytą boiska oraz wymianą części ogrodzenia terenu szkoły. Boisko będzie pełnić funkcję boiska treningowego dla młodzieży szkolnej z wydzieleniem boiska do gry w piłkę ręczną, tenisa ziemnego, koszykówki i siatkówki. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie płyty boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowo-gumowej z niezbędnym osprzętem sportowym, - ogrodzenie boiska siatką sznurkową polipropylenową, - wykonanie podbudowy mineralnej boiska, - wykonanie odwodnienia liniowego boiska do studni chłonnych - wymianę ogrodzenia, - wycinkę drzew. Planowana powierzchnia zabudowy wynosi 942,00 m2, wymiary boiska 21,00 m x 41,00 m. Boisko ogrodzone po dłuższych bokach ogrodzeniem o wysokości min. 4 m z elementów stalowych, wypełnione siatką sznurkową z polipropylenu oraz o wysokości 6 m za bramkami, wypełnione siatką z polipropylenu, montowane w sposób trwały z podłożem. Ogrodzenie wyposażone będzie w furtki oraz bramę z zamykaniem na klucz. 3.Roboty należy wykonać w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 4. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca oświadcza, że dołączony do SIWZ przez Zamawiającego przedmiar robót (kosztorys nakładczy) będzie stanowił dla Wykonawcy element pomocniczy do wyliczania ceny. 5. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami, w szczególności z dokumentacją projektową, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i uznaje ją za podstawę wystarczającą do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy oraz oświadcza, że jego cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty wynikające z realizacji umowy. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określają: 1. Projekt budowlany - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)– Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Przedmiar robót – Załącznik Nr 4 do SIWZ 4. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa wzór umowy – Załącznik Nr 11 do SIWZ Uwaga Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien we własnym zakresie przygotować kosztorys ofertowy – opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, w oparciu o załączony projekt budowlany – załącznik N 2 do SIWZ oraz STWiOR – załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od wymaganych SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust.4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Materiały pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 7. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiary- gadniających te materiały lub urządzenia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 9. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 2) Dodatkowe przedmioty: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie placów utwardzonych 45212140-9 Montaż urządzeń sportowych 45232130-2 Odwodnienie z prefabrykowanych elementów betonowych 7. Obowiązek wycinki drzew Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wycinka drzew – zakłada się wycinkę 8 sztuk drzew kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu. Wycinka drzew zrealizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie decyzji – Załącznik Nr 1a do SIWZ i załącznik Nr 1b do SIWZ. Wykonawca dokona wycinki oraz Wykonawca ma prawo odkupić drewno pochodzące z wycinki od Zamawiającego po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego – Załącznik Nr 1c do SIWZ. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. 8. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Stosownie do art.29 ust. 3a ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do tego, aby wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy (wykazane w Rozdziale 3 ust.2 SIWZ) na terenie budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego Podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót niniejszej umowy, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). 2. Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników realizujących przedmiot zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/ umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeśli został taki sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia Umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3. W przypadku konieczności zmiany w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ust.2. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/ umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeśli został taki sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia Umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 2. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich ocen, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów, c) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą wpuszczani na teren budowy, a więc nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 6. W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminów wyżej wskazanych, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1 % całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 3.1 Podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – Formularz ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 10 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.3 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.4 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4.5 Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 3.2 Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy. 6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp. 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1. Zasady wnoszenia wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 44 8279 0000 0123 5445 2001 0007 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Myszkowie” Nr LO.272.1.2017 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.09.2017 r. do godz. 1530 . 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE Liceum Ogólnokształcącego im. mjr. H. Sucharskiego w Myszkowie ul. 11 Listopada 19 a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zgodnie z art.46 ust.3 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.2. Zasady zwrotu wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy, wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.3. Utrata wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę najkorzystniejszego. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie http://www.bip.lomyszkow.com/ogloszenia.html informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty. . Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik Nr 5 do SIWZ. b)Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) – załącznik Nr 6 do SIWZ. c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. e) Zobowiązanie- zasoby (w zakresie zdolności technicznej, zdolności zawodowej) – załącznik Nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). f) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach