Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Domu Kultury w Zarębie

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Domu Kultury w Zarębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Domu Kultury w Zarębie. Zakres prac obejmuje: a) rozbiórkę dotychczasowego boiska w zakresie: nawierzchni, podbudowy, muru oporowego i ogrodzenia, b) wykonanie podbudowy pod boisko sportowe, c) ułożenie na boisku nawierzchni poliuretanowej, dwuwarstwowej, bezspoinowej w dwóch kolorach - wymiary powierzchni poliuretanowej 30,54 m x 18,28 m, d) wykonanie ogrodzenia całego boiska o wysokości 4,0 m z zamontowaniem bramy i furtek, e) wykonanie odwodnienia boiska, f) wykonanie chodników, dojść, schodów i opaski wokół boiska - powierzchnia 145,20 m2. g) wyposażenie boiska w sprzęt sportowy do piłki koszykowej, siatkowej, tenisa ziemnego oraz mini futbolu, h) wyposażenie boiska w ławki kibiców oraz kosze na odpady, i) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji obiektu. 1.2. Prace, o których mowa w pkt 1.1. należy wykonać w oparciu i w zgodzie z: a) projektem budowlano-wykonawczym b) specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót c) przedmiarem robót 1.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Załączony przedmiar robót na charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiaru z projektem budowlano-wykonawczym zakres prac należy przyjąć w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy. 3. Wszystkie proponowane materiały muszą posiadać oznakowanie CE i znak budowlany, spełniać warunki Polskiej Normy lub posiadać Aprobaty Techniczne ITB albo deklaracje zgodności. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych we własnym zakresie, które muszą odpowiadać, co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.). 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka i trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Anną Trzcińską nr tel. 75 722 17 78. 7. Powierzone prace muszą być wykonane rzetelnie i terminowo, zgodnie z ofertą złożoną do przetargu i zasadami sztuki budowlanej. 8. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres trzech lat licząc od daty odbioru końcowego. 10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 13.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót zapewniający ich zakończenie w wymaganym terminie, 13.2. Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia przekazania placu budowy do odbioru robót, b) ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania, - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł (słownie złotych :pięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach