Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego Orlik 2012 w Rabce-Zdroju.

Urząd Miasta Rabka-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rabka-Zdrój
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego Orlik 2012 w Rabce-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk rekreacyjnych ORLIK do gry w piłkę nożną, boiska do koszykówki i siatkówki o wymiarach pola do gry zgodnych z wymogami przewidzianymi dla przedsięwzięcia ORLIK. Całkowita powierzchnia nawierzchni poliuretanowej wynosi (613,10 m2), powierzchnia sztucznej trawy wynosi 1 860,00 m2 wraz z podbudową, drenażem, studzienkami rewizyjnymi oraz piłkochwytami. Zakres prac obejmuje, m.in.: a) budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni całkowitej 1 860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m), Minimalne wymagane parametry nawierzchni syntetycznej: - Kolorystyka trawy - jasna i ciemna zieleń w jednym pęczku, białe linie, - Wysokość włókna - min. 60 mm, - Gęstość trawy - min. 97 000 włókien/m?, - Waga włókna min. 11 000 Dtex, - Wytrzymałość włókien na wyrwanie z maty min. 40 N, - Skład chemiczny włókna - polietylen. Wyposażenie: Dwie bramki aluminiowe anodowane (5 x 2 m), o profilu eliptycznym zamkniętym 100 x 120 mm montowane w tulejach h = 500 mm. Rama mocująca siatkę do podłoża stalowa ocynk. połączona ze słupkami zawiasami. b) budowę boiska wielofunkcyjnego do koszykówki i siatkówki o powierzchni całkowitej 613,11 m2 - wyposażenie do piłki koszykowej: 2 zestawy - wyposażenie do piłki siatkowej: 1 zestaw - słupki do siatkówki stalowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka całosezonowa do siatkówki - 1 sztuka Materiał na boisko do koszykówki i siatkówki stanowi będzie nawierzchnia sportowa poliuretanowo - gumowa układana na warstwie elastycznej o grubości 35 mm wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa poliuretanowego. Nawierzchnia sportowa jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni m.in. boisk wielofunkcyjnych. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: nożnej i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki. Warstwa wierzchnia - użytkowa to mieszanina poliuretanu z granulatem zmieszany z granulatem EPDM. Nanoszenie warstwy wierzchniej wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny. Grubość warstwy wierzchniej wynosi 2-3 mm. Po całkowitym związaniu komponentów na nawierzchni malowane się linie. Malowanie linii odbywa się farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Minimalne wymagane parametry nawierzchni syntetycznej: - Wytrzymałość na rozciąganie 0,70 MPa - Wytrzymałość na rozdzieranie 100 N - Ścieralność 0,09 mm - Przyczepność do podkładu z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa poliuretanowego 0,5 MPa - Współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni W stanie suchym 0,35 W stanie mokrym 0,30 - Odporność na uderzenie Powierzchnia odcisku kulki 550 ? 50 mm2 Stan powierzchni po badaniu bez zmian Wyposażenie sportowe: 1. Koszykówka: dwa ocynkowane stojaki stalowe o profilu kwadratowym 100 x 100 x 4 mm, ramy wysięgnika 100 x 100 x 4 mm, dwie tablice epoksydowe o wysięgu 160 cm, o wymiarach 180 x 105 cm na ramie metalowej. Blokada słupa z pokrętłem, tuleja stalowa h = 500, zastrzał, obręcz stalowa ocynkowana z siatką łańcuchową Ilość: 2 zestawy. 2. Siatkówka: Dwa słupki aluminiowe o profilu owalnym 75 x 116 mm, z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa. Zestawy montowane w tulejach stalowych ocynkowanych h = 430. c) ogrodzenie terenu d) oświetlenie terenu e) chodniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik nr 12 do SiWZ Dokumentacja projektowa Załącznik nr 13 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego , - na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy Przedmiot zamówienia zawierający szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, które Wykonawcy otrzymują w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 PLN .(słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: Którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie odpisu lub zaświadczenia potwierdzającego, iż Wykonawca nadal figuruje w rejestrze działalności. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS, US lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, b) . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności muszą spełnić następujący warunek: a) Kierownik Robót - niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (OIIB) potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie rzetelnie i należycie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie ich doświadczenie i sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 2. W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie trybie art. 26 ust 3 Wykonawców do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. NIESPEŁNIENIE CHOCIAŻBY JEDNEGO Z W/W WARUNKÓW SKUTKOWAĆ BĘDZIE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą sporządzoną na formularzu FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik Nr 2 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy PZP, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ. b) Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ. c) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zależności od osobowości prawnej firmy jest to: - odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat bądź w przypadku, kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez Naczelnika Urzędu Skarbowego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne bądź w przypadku, kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy, opracowane wg załącznika nr 5 do SIWZ. b) Dokumenty wystawione przez uprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie oraz potwierdzające wartość lub cenę wykonanych robót, c) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 7 do SIWZ. d) Wykaz części zamówienia, które wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, opracowany wg załącznika nr 8 do SIWZ. e) Wykaz Zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, f) Uprawnienia budowlane dla osób wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ do kierowania robotami budowlanymi. g) Aktualne Zaświadczenia dla ww. osób o przynależności osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie do Regionalnych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów lub oświadczeń: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia - załącznik nr 9 do SIWZ 7) Ponadto do oferty należy załączyć kserokopię wzoru umowy - załącznik nr 10 do SIWZ - parafowaną na każdej stronie. UWAGA: Dla zachowania ważności oferty treść projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę. 8) Kserokopię dowodu wniesienia wadium przetargowego. 9) Informacja z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej, 11. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych: - dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, np. Labosport, lub dokument równoważny. 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. - dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub osoby posiadającej imienne upoważnienie lub do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawidłowości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to wymagane dokumenty winny spełniać wymagania określone w § 2 i 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmian.). 13. W przypadku, gdy Wykonawcę przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcy, należy wskazać w ofercie podwykonawcę oraz zakres prac przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 14.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą; Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach