Przetargi.pl
Budowa bieżni lekkoatletycznej oraz terenowych urządzeń sportowych w Dorohusku

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bieżni lekkoatletycznej oraz terenowych urządzeń sportowych w Dorohusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa terenu sportowego, na którym zaprojektowano: 1)bieżnia lekkoatletyczna o dystansie 60 m, czterotorowa prosta, o nawierzchni poliuretanowej. Wymiary bieżni: długość - teren startowy 5m, bieżnia 60m, wybieg za metą 10m, szerokość - 4x1,22m (bieżnia), 2)skocznia do skoków w dal składająca się rozbieżni, belki odbicia i zeskoczni (dół z piaskiem o wymiarach dł. 6 m, szer. 2,75 m, gł. 0,50 m). Projektowany rozbieg skoczni w dal ma długość ok. 17 m, szerokość 1,2 m z belką, 3)bieżnia do nartorolek o długości 220 m, szerokość toru 4,5 m o nawierzchni z kostki brukowej, 4)terenowe urządzenia sportowe: a)siłownia plenerowa składa się z urządzeń: koła Tai Chi, biegacz/orbitrek, wyciskanie siedząc/wyciąg górny, rowerek/jeździec, ławka korekcyjna, prasa nożna/wioślarz, drabinka/podciąg nóg, stół do tenisa stołowego, piłkarzyki; b)na ścieżce sprawnościowej zaprojektowane zostały następujące urządzenia: równoważnia prosta, równoważnia skośna, równoważnie równoległe, slalom, pomost ruchomy, drążki gimnastyczne, 5)ogrodzenie terenu z paneli metalowych ocynkowanych, o wysokości 150 cm na podmurówce betonowej prefabrykowanej o wysokości 15 cm oraz słupkach metalowych - całkowita wysokość ogrodzenia to 165 cm (550 m), 6)projektowana jest rozbiórka budynków gospodarczych połączonych ze sobą - wysokość w najwyższym miejscu wynosi 5 m, odległość od granicy działki wynosi minimum 6 m. Konstrukcje budynków stanowią ściany z gazobetonu, na fundamencie betonowym, pokrycie dachowe z papy na stropodachu żelbetowym, 7)rozbudowa monitoringu polega na dostawie i montażu dwóch dodatkowych kamer monitoringowych, 8)na terenie objętym inwestycją zostaną utwardzone dojścia i dojazdy matą poliuretanową - bezpieczną nawierzchnią stanowiącą zabezpieczenie podczas upadku (mata jest prefabrykatem o wymiarach 50x50x3,5cm). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i wykonanym w oparciu o nie kosztorysem ofertowym oraz z zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. Zakres robót, zgodnie z przedmiarem robót, obejmuje: 1)Roboty przygotowawcze: mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich - 0,450 ha, roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,600 km, rozebranie murów i słupów wolnostojących o wysokości do 9 m na zaprawie cementowo-wapiennej - usytuowanie budynku uniemożliwia dostęp osobom postronnym - 91,000 m3, wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 91,000 m3; 2)Roboty ziemne: usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek - 4500,000 m2, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm - 2072,470 m2; 3)Prace fundamentowe oraz podbudowy: piaskownice - wypełnienie piaskiem - 10,880 m3, piaskownice - okładziną drewnianą - analogia - zamknięcie nawierzchni (deska obrzeża palikowana) - 16,500 m2, podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 10 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 1800,200 m2, podsypka cementowo-pisakowa z zagęszczeniem mechanicznym - 12 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - 921,500 m2, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 19 cm - 395,400 m2, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu - 13 cm - 483,700 m2; 4)Nawierzchnie: obrzeża betonowe z nakładką poliuretanową o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na łukach o promieniu do 10 cm - 1232,500 m, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 921,500 m2, mata elastyczna pod nawierzchnię poliuretanową gr. 35 mm (mieszanka granulatu gumowego i żwiru) oraz nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 13 mm - 395,040 m2, nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa dwuwarstwowa gr. 45 mm - 483,700 m2, nawiezienie humusu gr. Warstwy 5 cm - 6938,300 m2, ręczny siew trawy w terenie płaskim na powierzchni ponad 250 m2 - 6938,300 m2; 5)Ogrodzenie: ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetonowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie - rozebranie - 55,000 m2, wykopy jamiste o powierzchni dna do 2,25 m2 i głębokości do 1,5 m w gruncie kat. IV - 4,400 m3, ogrodzenie panelowe z siatki wysokości 1,5 m w ramach na słupkach stalowych z rur o śr. 70 mm o rozstawie 3 m obsadzonych w gniazdach cokołów - 550,000 m; 6)Montaż elementów siłowni zewnętrznej: dostawa i montaż terenowych urządzeń sportowych - 1 szt. 7) Rozbudowa monitoringu: dostawa i montaż 2 dodatkowych kamer monitoringowych - 1 szt. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz z zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2)zapewnienie bezpieczeństwa prowadzonych prac na placu budowy oraz w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3)uporządkowanie placu budowy, 4)wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i do udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów, 5)dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 6)wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu dwóch tablic informacyjnych (na słupkach stalowych z blachy ocynkowanej 60 mm) zrealizowanej inwestycji. Wymiary tablic nie mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość). Tablice wykonane z trwałych materiałów, np. stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicach wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Układ i treść tablic Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji na elementy przedmiotu zamówienia: 1)na wykonane roboty (materiały i robociznę) nie mniej niż 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, 2)na nawierzchnie syntetyczne nie mniej niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, 3)na dostarczone urządzenia sportowe oraz kamery monitoringowe nie mniej niż 24 miesiące - jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta - od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Budowa bieżni lekkoatletycznej oraz terenowych urządzeń sportowych w Dorohusku 4.Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach