Przetargi.pl
Dostawa technicznych środków materiałowych do samolotu TS 11 oraz śmigłowców SW 4 i Mi 2 na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 41 14 N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa technicznych środków materiałowych do samolotu TS 11 oraz śmigłowców SW 4 i Mi 2 na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 41 14 N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych do samolotu TS 11 ISKRA oraz śmigłowców SW 4 i Mi 2 na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 41 14 N. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony poniżej oraz w Załącznikach Nr 1 Formularzu ofertowym i Nr 9 Ogólnych warunkach umowy do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 51 pięćdziesiąt jeden odrębnych zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 jedno, kilka wybranych lub wszystkie zadania. 4. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla każdego z zadań. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oryginał faktury, obejmujący ej wartość zamówienia wynikającą z konkretnej dostawy przedmiotu umowy oraz dokumenty potwierdzające odbiór jakościowy protokół odbioru technicznego wystawiony przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe RPW. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były a fabrycznie nowe, nieużywane b pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia c gatunku I. 6. Dostarczone przez Wykonawcę wyroby muszą pochodzić z produkcji w roku 2013 2014 oraz spełniać wymagania techniczno jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta sprzętu na dany wyrób. Wyroby muszą również spełniać odpowiednie normy jakościowe obowiązujące na sprzęt techniki lotniczej. Zamawiający dopuszcza dostawę wyrobów wyprodukowanych w latach wcześniejszych w przypadku wyrobów nie posiadających ograniczenia w resursie kalendarzowym. 7. Wyrób musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikacje towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp 8. Techniczne środki materiałowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia winny być dostarczone wraz z oryginalnymi dokumentami producenta np. metryka, certyfikat jakości, itp. potwierdzającymi spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub odpowiednich norm. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający odmówi przyjęcia towaru do magazynu. 9.Wyroby winny być zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości podczas przechowywania w warunkach magazynowych przez okres 24 miesięcy z wyłączeniem żarówek liczony od daty ich odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotowym asortymentem opis techniczny do każdej pozycji zamówienia zawierający a pełną nazwę handlową wyrobu b nazwę producenta i kraj pochodzenia c numer pozycji, numer strony i nazwę katalogu producenta - jeżeli jest znany d przeznaczenie, informacje o współziemności e dane techniczne f normy certyfikacji i badań wyrobu jeśli są wymagane g inne dane istotne w eksploatacji, remontach, przechowywaniu, konserwacji, transporcie, utylizacji itp h wagę, rozmiar lub objętość w zalewności od wyrobu 11. W przypadku nieprzestrzegania powyższych wymagań Zamawiający odmówi przyjęcia towaru do magazynu. 12. Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji w Warszawie na podstawie klauzul jakościowych określonych w ogólnych warunków umowy 13. Dostawa powinna być zrealizowana przez dostawcę do magazynu służby Zaopatrzenia Lotniczo Technicznego znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 00 do 14 00. 14. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego minimum z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem. 15 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 16. Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokółu odbioru jakościowego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe właściwe według siedziby Wykonawcy, który jednocześnie będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. 17. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w SIWZ, Formularzu ofertowym oraz Ogólnych warunkach umowy Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy. 18. Zamawiający wymaga, aby dostarczone części były oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację produktu. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 19. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone techniczne środki materiałowe. Termin gwarancji biegnie od daty odbioru części przez zamawiającego. Gwarancja powyższa nie dotyczy żarówek . 20. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonych części, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku, Wykonawca wymieni towar wadliwy na nowy, wolny od wad w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji za pokwitowaniem. Koszty dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 21. Gwarancja musi również obejmować części i usługi nabyte u kooperantów Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 347310000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach