Przetargi.pl
BUDOWA PASYWNEGO BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA PEŁNIENIA FUNKCJI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W PODGÓRZYNIE

Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 58562 Podgórzyn, ul. Żołnierska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 621 093 , fax. 757 621 358
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
    ul. Żołnierska 14
    58562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 621 093, fax. 757 621 358
    REGON: 23082171800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PASYWNEGO BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA PEŁNIENIA FUNKCJI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W PODGÓRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej dla pełnienia funkcji Zespołu szkolno- przedszkolnego w Podgórzynie” realizowany na warunkach kontraktowych FIDIC. Warunki Ogólne Kontraktu stanowią „Warunki Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę". COSMOPOLI CONSULTANTS, wydanie angielsko - polskie 2000. Tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999 (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils). 2.1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zagospodarowanie terenu (w tym między innymi: infrastruktura towarzysząca, placyki zabaw, parking, drogi p.poż., itd.), 2. wykonanie obiektów: a)budynek 1 – szkoła, b)budynek 2 – przedszkole, dopuszcza się realizację funkcji szkoły i przedszkola w jednej bryle budynku pod warunkiem właściwego rozdzielenia funkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. niezbędną infrastrukturą techniczną, Projektowany obiekt spełniać ma minimalne wymagania, dotyczące parametrów charakterystyki energetycznej, zgodne z wymaganiami dla budynków użyteczności publicznej obowiązującymi od 1 stycznia 2021r. (od 1 stycznia 2019r. dla budynków zajmowanych przez władze publiczne oraz będących ich własnością), określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422). 2.2.Zakres prac w/w inwestycji obejmuje: 1.Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej; a) opracowanie mapy dla celów projektowych, b)uzyskanie warunków technicznych podłączenia mediów ( sieci elektroenergetycznej, gazowej, telefonicznej ), z wyłączeniem już uzyskanych dla przyłącza wodno – kanalizacyjnego, którego zaprojektowanie i realizacja do granicy działki leży po stronie Zamawiającego. c)uzyskanie warunków obsługi w zakresie komunikacji, d)wykonanie badań geologiczno – inżynierskich terenu lokalizacji, w przypadku konieczności poszerzenia zakresu wykonanego już opracowania geotechnicznego, e)pełną inwentaryzację zieleni. 2. Wykonawca zobowiązuje się do profesjonalnego wykonania na rzecz Zamawiającego: 1) kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), uzyskania pozwolenia na budowę (etap I); 2) całości robót budowlanych według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz w oparciu o pozwolenie na budowę, opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, uzyskania pozwolenia na użytkowanie (etap II) 3.Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje: 1) Projekt budowlany - 4 egz. 2) Projekty wykonawcze - 3 egz. 3) Przedmiary - 3 egz. 4) Kosztorysy inwestorskie - 3 egz. 5) Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, informacja BiOZ, plan BiOZ. - 3 egz. 4. Dokumentacja o której mowa w pkt 3 ma być przekazana również w wersji elektronicznej jako *pdf (rysunki, opisy, przedmiary, kosztorysy i specyfikacje) na odpowiednim nośniku (CD). 5. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 6. Projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach powinien być spójny i musi uwzględniać wszystkie wytyczne architektoniczno – budowlane. Zamawiający wymaga, aby projekt budowlany i wykonawczy był pisemnie uzgadniany. 7. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę Wykonawca uzyskał pisemną akceptację od Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 8. Zamawiający zobowiązuje się w terminie 14 dni od daty złożenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej do jej zatwierdzenia lub przekazania Wykonawcy na piśmie stosownych uwag. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia otrzymania uwag przedstawi poprawioną dokumentację. 9. Do obowiązków wykonawcy należy geodezyjne wytyczenie robót a po ich zakończeniu wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza ma być oprócz formy papierowej wykonana dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD (format PDF oraz DWG) biorąc pod uwagę również podział na poszczególne decyzję o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Wykonawca uwierzytelni dokumenty geodezyjne, powstałe po inwentaryzacji powykonawczej we właściwym miejscowo urzędzie geodezji i kartografii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 500 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach