Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą, o łącznej powierzchni użytkowej 1276m2 i kubaturze 7842m3, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Sikorskiego” w Dzierżoniowie”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 89071783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą, o łącznej powierzchni użytkowej 1276m2 i kubaturze 7842m3, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Sikorskiego” w Dzierżoniowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą, o łącznej powierzchni użytkowej 1276m2 i kubaturze 7842m3, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Sikorskiego” w Dzierżoniowie”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej dotyczy wykonania robót budowlanych i prac towarzyszących w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana decyzja nr 572/2019 z dnia 17.06.2019r., która obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym wywóz złożonych w budynku elementów betonowych ogrodzenia w ilości ok. 0,5m3, 2) roboty konstrukcyjne i murowe, 3) roboty posadzkarskie – podłoża, izolacje i posadzki, 4) sufity podwieszane i obudowy w tym, w pom. 06/8, 06a/8, 07/8, 104/8, 104a/8, 104b/8, 103a/8, 117/8. 117a/8, 117b/8, 118a/8 należy ułożyć nowe sufity podwieszane po uprzednim zdemontowaniu starych, 5) wymiana świetlików dachowych, 6) roboty wykończeniowe, w tym tynki, gładzie, okładziny ścienne, roboty malarskie, montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych, 7) montaż stolarki drzwiowej i ślusarki, 8) montaż ścian oddzielenia pożarowego i kurtyn ppoż., 9) montaż kraty rolowanej aluminiowej o wym. 265cm x 250cm wraz z zasilaniem elektrycznym (dokładne wymiary otworu należy zmierzyć na budowie podczas realizacji robót), 10) wykonanie składnej widowni wraz z krzesłami, 11) wykonanie stałej widowni wraz z krzesłami, 12) wykonanie sceny wraz z wyposażeniem, 13) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wod. – kan., C.O., 14) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, sygnalizacji pożaru, 15) roboty instalacyjne w zakresie sterowania wentylacji, 16) wykonanie technologii stołówki, 17) w przypadku ingerencji w elementy konstrukcyjne dla potrzeb wykonania robót instalacyjnych: elektrycznych, wod. – kan., C.O. i wentylacyjnych należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie lub przebudowę poprzez np. uzupełnienie obudów G-K, sufitów podwieszanych wypełnionych płytami, wykonanie zamurowań uzupełnienie tynków oraz roboty malarskie, 18) zakup i dostawę gaśnic w ilości zgodnej z projektem, 19) wymianę pokrycia dachowego budynku nr 8 i części budynku nr 1, 20) wykoszenie na powierzchni około 1200m2 trawy i jej wywóz, wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej, demontaż ogrodzenia panelowego dla potrzeb montażu tymczasowej bramy wjazdowej na teren budowy, utwardzenie terenu przed budynkiem dla potrzeb budowy. W przypadku korytowania terenu pod drogę tymczasową pozyskana ziemia jest własnością Gminy i zostanie złożona na terenie budowy. 21) wymianę wykładziny pcw w pomieszczeniach biblioteki na wykładzinę winylową typu Pallida WP418 o łącznej pow. 343,2m2 wraz z ułożeniem cokolika wysokości 10cm (kolor cokolika zostanie ustalony z użytkownikiem), 22) gruntowanie i 2-krotne malowanie ścian w pomieszczeniach biblioteki o pow. 140m2 oraz wymiana uszkodzonych płyt o wym. 60cm x 60cm stropu podwieszonego w ilości 30 szt., 23) wykonanie do zaplecza stołówki tymczasowej drogi dojazdowej z tłucznia 0/63 gr. 25cm o szer. 3m i dł. 25m, w tym korytowanie, wywóz ziemi, ułożenie tłucznia wraz z jego zagęszczeniem. Roboty uciążliwe i emitujące zbyt duży hałas należy wykonywać do godz. 800 i od 1400. Jednak w przypadku konieczności wykonywania tych robót Wykonawca zobowiązany jest sposób i czas ich wykonywania uzgodnić z dyrektorem szkoły i biblioteki. Zaznacza się, że na ostatniej kondygnacji funkcjonuje Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna a w przyziemiu biblioteka szkolna i introligatornia. W przyległych budynkach nr 1 i 6 odbywają się zajęcia szkolne. Termin wykonywania robót w pomieszczeniach biblioteki (piętro) należy uzgodnić z dyrektorem biblioteki. W przypadku rozebrania istniejących tymczasowych i stałych przegród pomiędzy budynkami nr 8 i 1 oraz 8 i 6 Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia tymczasowych przegród zabezpieczających budynki nr 1 i 6 przed zakurzeniem i dostępem dzieci na teren budowy. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, technologią robót wskazaną w przedmiarach robót oraz decyzją nr 572/2019. 4. Szczegółowy zakres robót dla decyzji o pozwoleniu na budowę nr 572/2019 określają: 1) projekt budowlany opracowanie wielobranżowe: branża architektura, konstrukcja przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą. Jednostka Projektowa: Pracownia Twórcza SPAR Józef Sławik, 2) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża architektura (technologia ogólna). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 3) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża architektura (wnętrza-detale). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 4) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża konstrukcja. Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 5) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacja sanitarna (wentylacja mechaniczna). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 6) zestawienie napędów i klap ppoż. zamykających – zadanie I, 7) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje sanitarne (wod. – kan., C.O.). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 8) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża cz. sanitarna (technologia stołówki). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 9) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje elektryczne). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 10) projekt wykonawczy – zad. I przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje elektryczne (sterowanie wentylacji). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 11) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zad. I – roboty budowlane, 12) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zad. I – branża instalacje sanitarne (wentylacja mechaniczna), 13) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zad. I – branża instalacje elektryczne, 14) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zad. I – branża instalacje sanitarne (wod. – kan., C.O.), 15) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża architektura (technologia ogólna). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 16) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża architektura (wnętrza-detale). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 17) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża konstrukcja. Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 18) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacja sanitarna (wentylacja mechaniczna). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 19) zestawienie napędów i klap ppoż. zamykających – zadanie II, 20) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje sanitarne (wod. – kan., C.O.). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 21) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje elektryczne). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 22) rysunek nr 1E/U rzut piwnic – instalacje elektryczne/uzupełnienie, 23) rysunek nr 2E/U rzut parteru – instalacje elektryczne/uzupełnienie, 24) rysunek nr 2E/D rzut piętra – instalacje elektryczne/uzupełnienie, 25) pismo Umowa/Aneks ZI.272.138.2016/2020.06.08 z dnia 08.06.2020r. 26) symbol wykładziny winylowej do biblioteki, 27) wzór, kolor wykładziny winylowej, 28) zdjęcie płyt stropowych podlegających wymianie, 29) projekt wykonawczy – zad. II przebudowy budynku nr 8 na potrzeby stołówki z jadalnią oraz auli z zapleczem i świetlicą: branża instalacje elektryczne (sterowanie wentylacji). Jednostka projektowa: Pracownia twórcza SPAR Józef Sławik, 30) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zad. II – roboty budowlane, 31) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zad. II – branża instalacje sanitarne (wentylacja mechaniczna), 32) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zad. II – branża instalacje elektryczne, 33) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zad. II – branża instalacje sanitarne (wod. – kan., C.O.), 34) przedmiar robót budowlanych dotyczących wymiany pokrycia dachowego budynku nr 8 i części budynku nr 1, 35) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego budynku nr 8 i części budynku nr 1, 36) rysunek z lokalizacją montażu kraty rolowanej aluminiowej, 37) mapa z lokalizacją bramy wjazdowej i tymczasowej drogi dojazdowej do bud. nr 8. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach oraz wg. technologii robót określonej w przedmiarach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami Prawa budowlanego. 7. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, oprócz obowiązków określonych powyżej zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i oznakowania oraz należytego utrzymania. Oddzielenie ogrodzeniem tymczasowym terenu szkoły od terenu budowy. Wymiany zamka/wkładki w zamkniętych na klucz drzwiach wejściowych na teren budynku nr 8 od strony projektowanej stołówki – szkoła nie posiada klucza, 2) zapewnienia dojścia i dojazdów do budynków zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej do budynku nr 8 od ul. Sikorskiego oraz utwardzenie terenu przed budynkiem dla potrzeb budowy. Szkoła nie udostępni od strony osiedla wjazdu i parkingu pomiędzy boiskiem ORLIK a budynkiem nr 6 szkoły na dojazd na budowę, 3) organizacji zaplecza budowy, które umożliwi przeprowadzanie narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego i Użytkownika oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów. Szkoła nie zapewnia zaplecza socjalno – sanitarnego, 4) wykonania robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych, 5) ustawienie tymczasowych przegród lub kurtyn na poszczególnych kondygnacjach pomiędzy budynkiem nr 8 i 1 oraz nr 8 i 6, w celu zabezpieczenia budowy przed dostępem dzieci, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót. Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania podliczników energii elektrycznej i wody we własny zakresie, 7) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 8) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną, 9) uzyskania pozytywnego wyniku badań wody z Sanepidu, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót, w dniu przekazania placu budowy, 11) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 12) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 13) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki, zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania lub utylizowania, 14) wywozu papy i jej utylizacji, 15) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 16) wykonania Planów Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 17) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy oraz uczestnictwa kierowników robót w okresie wykonywania ich robót branżowych, 18) przygotowanie na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego, 19) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 20) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 21) w przypadku skorzystania w trakcie budowy z pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej powyżej 7T Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od zarządcy drogi tj. Wydziału Inżynierii Miejskiej w tut. Urzędzie Miasta, zgody na wjazd na ul. Sikorskiego, 22) wystąpienie do Wydziału Inżynierii Miejskiej w tut. Urzędzie o uzyskanie zgody na wykonanie tymczasowego zjazd z ul. Sikorskiego na teren szkoły. Koszt uzyskania decyzji administracyjnej wynosi 82 zł. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniuart. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź. zm.) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załacznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „h” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projeku umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 500 000,00 zł, zakres rzeczowy: 1) remont łazienek w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej wod. – kan., C.O. i elektrycznej - pom. 06/8, 06a/8, 07/8, 104/8, 104a/8, 104b/8, 103a/8, 117/8. 117a/8, 117b/8, 118a/8, 2) wymiana stolarki okiennej i uzupełnienie klamek w oknach, 3) rozdział instalacji ogrzewania osobno dla Biblioteki Miejskiej i dla Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach