Przetargi.pl
ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DŁUGOŁĘCE-Etap III i IV (kontynuowanie przerwanej inwestycji - rozpoczętej w roku 2017, zgodnie z posiadanym opisem inwentaryzacji stanu wykonanych prac).

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DŁUGOŁĘCE-Etap III i IV (kontynuowanie przerwanej inwestycji - rozpoczętej w roku 2017, zgodnie z posiadanym opisem inwentaryzacji stanu wykonanych prac).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ROZBUDOWIE ZESPOŁU SZKOLNO- PRZEDSZKOLNEGO W DŁUGOŁĘCE-Etap III i IV (kontynuowanie przerwanej inwestycji - rozpoczętej w roku 2017, zgodnie z posiadanym opisem inwentaryzacji stanu wykonanych prac). Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuowaniu przerwanej rozbudowy wraz z przebudową (opis istniejącego stanu uwzględniono w opisie inwentaryzacji przerwanych prac oraz w przedmiarze robót) istniejącego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce działka nr 168/1 i 168/2, obręb Długołęka, gmina Długołęka w podziale na następujące etapy: 1) ETAP III - Przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego oraz budowa łącznika nr 1 z istniejącym budynkiem Zespołu Licealno- Gimnazjalnego o podstawowych parametrach technicznych: a) powierzchnia zabudowy - ok. 537 m2, b) powierzchnia użytkowa - ok. 881,1 m2, c) długość maksymalna - ok. 40,15 m, d) szerokość maksymalna - ok. 13,15 m, e) wysokość maksymalna - ok. 8,55 m, f) długość z łącznikiem nr 1 - ok. 49,45 m, g) kubatura netto – ok. 3910 m3. UWAGA: Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. VI. 2) ETAP IV - Budowa sali gimnastycznej o podstawowych parametrach technicznych: a) powierzchnia zabudowy - ok. 444,9 m2, b) powierzchnia użytkowa - ok. 418,3 m2, c) długość maksymalna - ok. 27,64 m, d) szerokość maksymalna - ok. 16,15 m, e) wysokość maksymalna - ok. 9,4 m, f) kubatura netto – ok. 4005,67 m3. UWAGA: Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. VI. 3) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem rozwoju pożaru, instrukcję obsługi budynku po wybudowaniu (w porozumieniu z projektantem), uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie, UWAGA !! Zamawiający podkreśla, że Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty budowlane z uwzględnieniem możliwości finansowych Zamawiającego określonych w § 3 ust.2 pkt. 1 i 2, Projektu umowy w szczególności uwzględnić je w sporządzonym harmonogramie rzeczowo- finansowym, o którym mowa w § 6 ust. 3 Projektu umowy. 1.2 Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia poza wyżej opisanymi zmianami opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez: ARCHIMMODICUS spółka jawna Mariusz Fabjanowski Grzegorz Kędzierski ul. Kluczborska 13/1A, 50-323 Wrocław, faks. 071/ 758 45 95 oraz wynika z następujących dokumentów: 1) Pozwolenia na budowę – decyzja nr 2894/2011 z dnia 20.09.2011 r. 2) Pozwolenia na budowę zamienne – decyzja nr 2222/2016 z dnia 17.08.2016 r. 3) Pozwolenia na budowę zamienne – decyzja nr 3917/2018 z 22.11.2018 r. 4) Zgłoszenia przystąpienia do budowy lub wykonywania robót budowlanych z dnia 18.09.2018 r.: „Remont elewacji budynku Zespołu Gimnazjalno-Licealnego im. Olimpijczyków Polskich w Długołęce „ 5) Opis Inwentaryzacji staniu istniejącego z dnia 05.2019 r. dla Etapu III, 6) Opis Inwentaryzacji staniu istniejącego z dnia 05.2019 r. dla Etapu IV, 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 niniejszej SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej, decyzjach i uzgadnianiach tj.: 1. Decyzje i uzgodnienia: a) Decyzja pozwolenia na budowę nr 2894/2011 z 20.09.2011 r. b) Decyzja pozwolenia na budowę nr 2222/2016 z 17.08.2016 r. c) Decyzja pozwolenie na budowę nr 3917/2018 z 22.11.2018 r. d) Zgłoszenie przystąpienia do budowy lub wykonywania robót budowlanych z dnia 18.09.2018 r. 2. Dokumentacja: a) Opis Inwentaryzacji staniu istniejącego z dnia 05.2019 r. dla Etapu III, b) Opis Inwentaryzacji staniu istniejącego z dnia 05.2019 r. dla Etapu IV, c) projekt budowlany- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce: Etap II, Etap III, Etap IV- czerwiec 2011 d) projekt budowlany zamienny – Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce: Etap II, Etap III, Etap IV – maj 2016 e) projekt budowlany zamienny – Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce: Etap II, Etap III, Etap IV – czerwiec 2018 f) dokumentacja budowlana na zgłoszenie – Remont elewacji budynku w Zespole Licealno-Gimnazjalnym im. Olimpijczyków Polskich w Długołece – lipiec 2018, g) projekt wykonawczy - Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce: Etap III – przebudowa istniejącego budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego oraz łącznika nr 1 (dotyczy etapu III): - branża budowlana h) - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, sieć, - domofonowa, okablowanie strukturalne. i) projekt wykonawczy do projektu budowlanego zamiennego maj 2016, j) projekt wykonawczy do projektu budowlanego zamiennego czerwiec 2018, k) projekt wykonawczy - Rozbudowa ZSP w Długołęce: Etap IV - budowa sali gimnastycznej oraz budową łącznika nr 2: - branża budowlana, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne, - analiza akustyczna sali gimnastycznej. 3. STWiORB: a) Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce: Etap III b) Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce etap IV c) Projektu zamiennego z roku 2016 4. inne: a) przedmiary robót dla etapu III: b) przedmiary robót naprawczych dla etapu III c) przedmiary robót dla etapu IV: - będących załącznikami do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 92 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysięce złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 310) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DŁUGOŁĘCE-Etap III i IV (kontynuacja rozpoczętych prac) (RI.271.6.2019.AK). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w 5) postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. 2017r, poz. 570). 8) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii.. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. ( Sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach